Kesilapan percutian terbesar di Ina Garten & lebih banyak perkara yang anda tidak tahu mengenainya

Sama ada kerana makanannya yang menghiburkan, kehadirannya yang menenangkan, ketawa berjangkit, hubungan comelnya dengan suaminya Jeffrey, atau semua yang di atas, semua orang suka Ina Garten.

Jadi lebih banyak maklumat yang kita boleh dapatkan tentang dia, lebih baik. Ia menghairankan dia tidak diikuti oleh paparazzi 24/7, jujur.

10 perkara yang anda tidak tahu mengenai Ina Garten

Dis.18.201702:49

Mereka yang menganggapnya sebagai ibu TV mereka (termasuk saya sendiri) tahu cerita beliau dengan baik: Ina Garten (née Rosenberg) dilahirkan di Brooklyn, New York, dibesarkan di Stamford, Connecticut, bertemu dengan Jeffrey ketika berumur 15 tahun dan menikah dengannya ketika dia berusia 20 tahun. Ketika bekerja di The White House sebagai penganalisis anggaran, dia melihat iklan di The New York Times untuk kedai makanan khusus di Westhampton, New York dan memutuskan untuk mengambil lompatan besar dan membeli kedai itu. Namanya adalah The Barefoot Contessa. (Betapa mudahnya itu?)

Selebihnya, seperti yang mereka katakan, adalah sejarah. Tetapi selera makan kami untuk pengetahuan Ina – dan memasaknya! – tidak pernah memuaskan. Jadi kami duduk dengan Barefoot Contessa sendiri untuk belajar sedikit lebih lanjut mengenai dia: Apa restoran makanan kegemarannya yang kegemarannya? Apa muzik yang dia dengar ketika dia memasak? Adakah kedai-beli benar-benar denda?

Berikut adalah 10 perkara yang anda tidak tahu mengenai Ina Garten. Sama-sama.

1. Makan terakhirnya adalah anjing panas dan kentang goreng.

“Baiklah, hidangan terakhir saya akan mengejutkan anda,” katanya kepada KAMI HARI INI. “Ia akan menjadi anjing panas di Frenchie To Go di Paris. Ini sukar dipercayai.

“Mungkin dengan kentang goreng, kerana ia adalah hidangan terakhir.”

2. Dia mendengar Taylor Swift ketika dia memasak.

“Saya sentiasa mendengar muzik apabila saya memasak,” katanya. “Dan saya akan mengejutkan awak, Taylor Swift, mengkritik lagu-lagunya.”

3. Anda mungkin boleh meneka tetamu makan malam impiannya.

“Tetamu makan malam impian saya adalah … Jeffrey.” Mengeluh.

4. Inspirasi masakan terbesarnya ialah Julia Child.

“Saya perlu mengatakan bahawa inspirasi kuliner terbesar Julia Child kerana dia benar-benar mengajar saya cara memasak buku masakannya,” kata Garten. “Saya belajar bagaimana membuat sos hollandaise dengan cara yang betul, dan kemudian dia menunjukkan kepada saya cara membuatnya dengan cepat tanpa kehilangan apa-apa kualiti.”

5. Hanya ada satu restoran makanan segera yang akan dia pergi.

“Saya katakan, saya tidak makan makanan segera sama sekali, dengan satu pengecualian,” katanya. “Apabila kita berada di California melakukan lawatan buku, kita mesti pergi ke burger In-N-Out. Ia sangat baik dan saya tahu ia juga kegemaran Julia Child, jadi tidak mengapa.”

In-N-Out Burger Copycat
Dapatkan Resipi itu

In-N-Out Burger Copycat

Casey Barber

6. Dia suka televisyen British.

“Jadi saya perlu mengakui, saya menonton banyak siri di TV,” katanya kepada kami. “Dan saya katakan kegemaran saya sekarang ialah ‘The Crown,’ ‘Broadchurch,’ banyak persembahan British – saya sayangkan mereka.”

7. Dia mendapat tiket ‘Hamilton’ pasukannya untuk cuti – dan kehilangannya.

“Saya mahu membawa seluruh pasukan saya ke pertunjukan Broadway yang luar biasa ‘Hamilton’ dan saya kehilangan tiket,” katanya. “Itu hampir menjadi bencana, tetapi mereka sangat mengecewakan kami.”

8. Terdapat satu hidangan yang tidak pernah dicuba olehnya.

“Terdapat banyak hidangan yang saya suka buat di rumah,” katanya. “Tetapi ada beberapa perkara yang saya tidak buat di rumah saya memesan mereka di restoran, seperti cassoulet, Perkara yang diperlukan, seperti hari-hari untuk membuat dan mereka begitu baik, tetapi mereka mempunyai pasukan untuk membantu mereka dan ia hanya saya. “

Cassoulet
Dapatkan Resipi itu

Cassoulet

Michael White

9. Dia mungkin tidak akan membuka kedai ‘Barefoot Contessa’ yang lain.

“Saya mempunyai masa yang hebat, saya mempunyai kedai makanan khusus selama hampir 20 tahun,” kata Garten. “Saya suka setiap minit dan ia benar-benar menjadi asas buku masakan saya sekarang, tetapi saya fikir masa itu dan sekarang ini saya suka menulis buku masakan.”

10. Pengalaman penggemar terbaik yang pernah dilakukannya melibatkan Tony Bennett.

“Jadi apabila saya pergi dalam lawatan buku, saya berjumpa ramai dan banyak orang,” katanya. “Tetapi saya fikir kegemaran saya bertemu Tony Bennett dan isterinya memperkenalkan kami dan dia berkata, ‘Saya suka bakso anda.’ Saya fikir saya ketawa, seperti, 24 jam selepas itu. Tony Bennett suka bakso saya. “

… dan ya, dia fikir kedai yang dibeli benar-benar adalah denda.

“Anda tahu, saya fikir apabila anda memasak, ada banyak yang perlu dilakukan, anda perlu memasak, anda mesti membersihkan, anda mesti menetapkan meja, terlalu banyak,” jelasnya..

“Jika ada sesuatu yang boleh anda beli di kedai runcit yang anda tidak perlu buat sendiri, seperti, katakan, Vanilla Haagen Dazs, jangan buat sendiri, pergi beli, ada roti yang bagus, roti artesian. Tetapi jika anda boleh membeli sos tomato Rao, kenapa membuat marinara diri anda? Ia sangat lazat. “