Kentang Ranch yang sejuk dan Gordita Stuffing: Makan Malam Kesyukuran Taco Bell

Penyediaan makanan kesyukuran boleh menjadi sangat tertekan. Itulah sebabnya kita mempunyai Friendsgiving, pendahulunya yang bagus untuk percutian yang dibelanjakan dengan sahabat terdekat kita. Setiap orang membawa satu atau dua hidangan, jadi tidak ada orang yang melakukan sebahagian besar kerja keras.

Tetapi nampaknya kita tidak begitu ketat dengan Taco Bell.

Rantaian makanan segera membuat air mulut kami setelah mendedahkan menu untuk makan malam tahunan “Friendsgiving” kelima yang diadakan di ibu pejabat Irvine, California pada 16 November. Hanya “rakan terdekat” jenama menjaringkan jemputan, termasuk selebriti dan personaliti media sosial . Peter Allen Vogt dari “Madtv,” Ashley Argota dari “True Jackson, VP,” dan pemuzik Steve Zaragoza adalah antara tetamu terkenal.

Jadi, bagaimanakah seseorang menjemput jemputan untuk majlis makan malam percutian yang sangat lazat ini?

“Kami menyukai hosting ‘Friendsgiving’ setiap tahun dan secara amnya menjemput senarai eksklusif beberapa rakan-rakan terdekat jenama,” kata jurucakap Taco Bell kepada TODAY Food. “Ini cenderung untuk memasukkan beberapa wajah yang biasa kita kerap bekerja, sama ada itu di media sosial, di belakang tabir atau di media.”

Sebagai merawat tetamu istimewa mereka, Taco Bell meletakkan corak yang diilhamkan di Mexico pada tambang Kesyukuran klasik – dan kami sangat tertarik.

Tiga menu kursus termasuk mashups kreatif seperti “Turkerito” burrito dengan daging lembu, beras dan keju cheddar yang berpengalaman dan “Gordita Roti Stuffing” dengan sosej, thyme dan bijak. Yum!

Jika anda tertanya-tanya bagaimana jazz up your Thanksgiving feast dengan Doritos Locos Taco rempah, perhatikan dari Taco Bell kerana mereka mendapati dua cara kreatif untuk membuat beberapa sihir berlaku: dengan menggunakan Cool Ranch untuk kentang rasa dan menggunakan Taco shell yang dibakar api serbuk untuk taburkan pada jagung.

Menu penuh kelihatan menggembirakan dan, walaupun kami tidak dapat mencuba apa-apa tahun ini, mungkin ia akan mengilhami beberapa makanan percutian di luar kotak.

Bercakap mengenai cheesy! Pasangan ini baru berkahwin di Taco Bell

Jun.29.201700:39

Untuk pencinta Taco Bell benar, semuanya tidak hilang.

Kita masih boleh berkahwin di Taco Bell dan kita boleh membeli pakaian Taco Bell. Semoga kita dapat mengundang jemputan pada perayaan Friendsgiving tahun ini!