Kejatuhan di sini! Starbucks ‘Labu Spice Latte telah kembali semula secara rasmi

Sepanjang dekad yang lalu atau lebih, kejatuhan telah menjadi alasan untuk merangkul labu yang dibumbui-semuanya, tetapi isyarat asal musim ini, Starbucks ‘Labu Spice Latte, terus menjadi raja tertinggi – dan ia secara rasmi membuat kemenangannya pada hari Selasa.

Starbucks memperkenalkan Labu Spice Latte pada tahun 2003, dan telah menjual lebih daripada 350 juta di seluruh dunia, menjadikannya pelepasan bermusim yang paling popular di syarikat.

Musim ini, kami melihat barangan labu yang dilancarkan lebih awal dari sebelumnya, dengan segala-galanya dari bijirin hingga gula-gula memukul rak kedai pada awal bulan Ogos. Walau bagaimanapun, Starbucks telah menjadi sangat rahsia mengenai ketika tanda tangannya PSL sebenarnya akan membuatnya menjadi baristas tempatan kami.

Tetapi tahun ini, kucing itu dibuang keluar dari beg dengan cepat.

Beberapa minggu yang lalu, barbar Starbucks mengambil Reddit, bocor bahawa sirap rempah labu telah tiba di kedai-kedai. Nampaknya banyak baristas benar-benar mengecewakan musim yang akan datang, dengan benang berjudul “Ia akan datang. Tuhan membantu kita semua, “membincangkan serangan perintah, dengan komentar seperti” Kami, yang akan mati, salut kepadamu. “

Namun, walaupun baristas tidak semua gembira mengenainya, media sosial dipenuhi dengan pelanggan yang gembira yang berjaya merampas latte berperisa yang asli beberapa hari menjelang pelancaran rasmi minuman.

Tetapi jawatan-jawatan itu, bersama-sama dengan livestream Starbucks yang berlangsung selama hujung minggu meraikan kembalian minuman itu, menyebabkan beberapa kekeliruan sama ada minuman itu sebenarnya kembali di kedai-kedai

Ramai peminat PSL yang tidak puas hati mengambil akaun media sosial rasmi jenama tersebut untuk membuat aduan.

Tetapi tidak, para penganut kopi, Starbucks ‘Labu Spice Latte secara rasmi kembali sekarang dan itu bermakna jatuh di sini.

Jadi, apa pecinta latte bermusim perlu menanti sekarang? Musim cawan merah Starbucks hanya beberapa bulan lagi, kami rasa.

Loading...