Kebaikan berkrim atau keganasan mutlak? Es krim Mayo membahagikan media sosial

Pernahkah terdapat bumbu sebagai pemecah seperti mayonis?

Lagipun, mayo telah merangsang perdebatan makanan virus pada lebih dari satu kali. Tetapi kali ini, bumbu itu merebak ke pencuci mulut. Dan penciptaan yang sejuk dan berkrim menyebabkan kekacauan.

Walaupun aiskrim unicorn mungkin menjadi ais krim paling panas di Amerika Syarikat, aiskrim artisan ICE di Falkirk, Scotland, baru-baru ini meminta para pengikut media sosial apa yang mereka fikir mengenai rasa “pelik” yang terkini yang memaparkan ciri-ciri mayonis Real Hellmann.

https://www.instagram.com/p/BlZFKMRB25M

“Siapa yang tahu penagih mayo?” pembuat ais krim meminta media sosial.

Sesetengah penyemak tweet tidak begitu pantas untuk menilai, dengan menyatakan bahawa es krim berasaskan telur mungkin tidak begitu jauh dari kastard dan mungkin benar-benar menarik.

Orang lain berkata ia boleh membuat resipi cahaya tambahan dan berkrim, seperti apabila anda menambahnya kepada kek.

Tetapi yang lain mendapati rasa yang memalukan … dan hanya mahu membasuh pemikiran semata-mata.

ICE Falkirk tidak hanya menggunakan bumbu untuk memasak rasa ais krim yang indah. Mereka kini mempunyai ais krim minuman keras Monster dan rasa mistik “Trick or Treat”. Rasa mayo kini dijual sekarang dan runcit selama 2 paun (kira-kira $ 2.60) sudu.

Untuk menamatkan perdebatan mayonis (atau mungkin hanya menambahkan lebih banyak bahan api ke api), pemilik ICE Kyle Gentleman memberitahu TODAY Food apa makanan pencuci mulut itu benar-benar rasanya. Ia adalah “penuh dengan hit lemak dan krim diikuti dengan aftertaste susu telur … yum!”

Bagi mereka yang takut mencuba ais krim Hellman, selalu ada keunikan mayonis ini untuk mencuba! Tetapi jika anda benar-benar, benar-benar sayang, mengapa tidak hanya menikmati perisa dengan sudu, terus dari balang.

Loading...