‘Jangan sekali-kali Mengakhiri Pasta’ rantai Olive Garden untuk menawarkan pilihan yang lebih ringan pada tahun baru

Pasti, ia hanya membawa mereka beberapa tahun tetapi Olive Garden akhirnya melompat pada tren zoodles, jadi anda masih boleh makan di sana dan berpegang pada resolusi Tahun Baru anda.

Zaitun Garden Restaurant
Alamy

Mulai 2 Januari, rantaian makanan keselesaan Itali akan menawarkan spiralized pasta veggie ke dalam menu, dalam hidangan yang memaparkan zucchini dan mi squash yang dicampurkan dengan linguine, tomato dan bawang putih penuh dalam sos bijirin scampi.

Hidangan baru adalah lebih rendah dalam karbohidrat dan kalori daripada kebanyakan hidangan tradisional pasta tradisional, dan jam di 560 kalori. Olive Garden juga akan menambah “giardino ayam” ke menu. Ia adalah hidangan pasta pappardelle dengan ayam bakar, sayur-sayuran dan sos ramuan ayam lemon yang jam di 600 kalori.

Zaitun Garden's Chicken Parmigiana
Dapatkan Resipi itu

Olive Garden’s Chicken Parmigiana

Taman Zaitun

Hidangan adalah antara pilihan “pilihan yang lebih ringan” yang lain di Olive Garden, termasuk udang scampi (570 kalori), yang berfungsi sebagai alternatif kepada beberapa hidangan pasta yang lebih berat yang mereka ketahui, seperti Alfredo fettucine (1,010 kalori), udang ravioli (1,300 kalori) atau karbonara ayam dan udang (1,590 kalori).

Walaupun penambahan baru jelas merupakan pilihan yang lebih sihat, mereka mungkin masih dalam kategori “berbelanja besar” jika anda secara sah cuba untuk makan lebih baik.

Dan dengan jujur, macam mana manusia super dapat menahan orang-orang makan roti percuma itu?