Itulah sebabnya Giada De Laurentiis tidak bercakap dengan Bobby Flay selama 8 bulan

Hari-hari ini, Giada De Laurentiis dan Bobby Flay mempunyai semua bahan yang sesuai untuk tuan rumah yang hebat di “Food Network Star.”

Tetapi mereka tidak selalu bercampur sama sekali dengan baik. Sebenarnya, ada masa De Laurentiis menganggap dia “jerk” dan memberinya rawatan senyap!

Giada De Laurentiis And Bobby Flay
Bobby Flay dan Giada De Laurentiis suka bercuti di HARI INI.NBC

Semasa dia memberitahu podcast “Beyond the Plate,” dia tidak gembira selepas mereka berpasangan untuk bersaing di “Iron Chef America” ​​pada tahun 2006 dan mengambil Rachael Ray dan Mario Batali.

“Kami kehilangan dan dia fikir ia lucu,” kata De Laurentiis dalam podcast. “Dia tidak fikir ia adalah apa-apa masalah besar yang kita hilang, saya tidak bercakap dengannya selama lapan bulan, lapan bulan, saya tidak.

De Laurentiis keluar untuk menang, dan ketika dia teringat, melihat Flay dan Batali tidak meletakkan usaha terbaik mereka ke depan adalah mengecewakan. Ia seolah-olah mereka “telah melakukannya lama, untuk mereka, mereka tidak peduli,” katanya.

“Saya fikir, anda tahu, saya mengambil ini dengan serius,” katanya. “Ini persembahan yang sangat besar, terutama pada masa itu, dan saya telah masak, saya pergi ke sekolah masakan, saya bekerja sendiri dengan hidangan saya sendiri dan saya rasa dia sememangnya memandangnya. hanya TV [kepadanya] Saya mengambilnya dengan sangat serius, saya fikir Rachael sangat serius, dan saya sangat kecewa. “

Giada De Laurentiis membuat tulang rusuk mudah (dengan bantuan dari anak perempuan Jade)

April.04.201805:57

Tetapi itu bukan bahagian yang paling teruk; Selepas itu, Flay tidak bersalah. “Dia tidak berkata, ‘Hey, saya minta maaf kerana kami hilang,’ atau ‘Hei, anda tahu kami akan melakukannya sekali lagi,'” katanya. “Tidak ada apa-apa .. Dia seperti berjalan pergi dan saya fikir, ‘Kamu jerk dan saya tidak pernah – saya tidak mahu berada di sekeliling kamu lagi.’ Kini, sudah tentu, kami adalah teman terbaik dan kami nongkrong. “

Pasangan itu pada asalnya bertemu pada tahun 2004 di pameran makanan di Philadelphia, melaporkan majalah People. Dan sejak itu, mereka telah menghidupkan semula persahabatan mereka.

https://www.instagram.com/p/Bf9Ni6tHn7P

“Saya fikir Bobby adalah salah seorang daripada mereka bahawa jika anda adalah kawannya, dia mempunyai belakang anda selama-lamanya dan dia akan berdiri untuk anda,” katanya. “Dia adalah salah seorang daripada orang-orang yang anda boleh panggil dengan secubit dan dia akan mengeluarkan anda, dia istimewa dalam erti kata itu.”

Ikut Randee Dawn di Twitter.