Internet akan menjadi gila terhadap sup jeruk ini

Anda biasanya berada di kem jeruk atau anda tidak. Sekiranya anda seorang pemetik acar sejati, anda mungkin berada di atas kapal untuk apa saja jeruk: jeruk goreng, ayam jeruk, jeruk cepat, koktel jeruk jus. Anda mendapat idea itu.

Oleh itu, apabila orang-orang pencinta jeruk kami di TODAY Food mendengar tentang resipi sup jeruk ayam yang akan menjadi virus, kami memutuskan apa yang kami makan malam ini.

BERKAITAN: Inilah cara untuk membuat minuman kopi Al Roker terkenal

Resipi itu ialah penciptaan Cathy Pollak, seorang penulis makanan dan perjalanan, pembuat anggur dan penanam anggur yang berpusat di McMinnville, pusat anggur wain negara Willamette Valley – tidak jauh dari Portland, di mana sudah tentu, citarasa acar di bandar itu mengilhami “Anda boleh mengambil itu! “lakaran di Portlandia.

Di blognya, Noble Pig, Pollak mencatatkan resipi asal beberapa tahun yang lalu, dan ia melanda negara ketika itu. Tetapi baru-baru ini, dia menyiarkan video ke Facebook, dan ia menjadi liar – untuk lagu 15 juta pandangan dan pengiraan.

“Ia mengambil kehidupan yang tersendiri terutamanya kerana orang sama ada suka dengan idea (pencinta jeruk) atau mereka jijik dengan idea itu,” Pollack memberitahu HARI INI Makanan.

Jika anda juga mempunyai jus jeruk yang berjalan melalui urat anda, anda mungkin dengan puluhan ribu pengulas yang telah menyiarkan perkara seperti “Saya MERUPAKAN ini” atau rentetan hati hijau-emoji. “Serius orang, buat! Ia jauh lebih baik daripada bunyi. Jangan lupa untuk mendapatkan beberapa roti berkerut untuk mencelup di sana! “Menggalakkan satu poster.

Bagaimana anda membuka balang jeruk? Tanya YouTube

Ogos.21.201304:38

BERKAITAN: Dylan’s cheeseburger casserole ibu mungkin menjadi kaserol paling mudah sepanjang masa

Ada yang lain – ada banyak “Saya masih tidak yakin bagaimana saya merasakan ini” komen – untuk membenci orang yang bertentangan: “Ini membuat saya ingin muntah!” Menulis poster, yang, pendedahan penuh, pernah menerima berani untuk minum secawan jus jeruk. OK, baiklah, itu masuk akal.

Resipi itu sendiri, yang boleh anda dapati di sini, adalah mudah: Ia memerlukan bahan-bahan sedozen dan mengambil masa kira-kira 30 minit untuk membuat, mulakan untuk selesai.

Nota: Anda memerlukan sekurang-kurangnya 2 cawan jus jeruk (secara peribadi, selepas saya selesai dengan balang acar, saya menyimpan jus yang tinggal di dalam peti sejuk untuk keadaan seperti ini!). Pollak tidak menyebut dalam resipi, “Semua jus jeruk tidak dicipta sama. Ada yang lebih masin dari yang lain. “Selepas menambah jus jeruk, rasa sup sebelum menambah bumbu terakhir, dan menyesuaikan dengannya, dia mencadangkan.

Sebagai pencinta jeruk, kami meminta anda untuk mencubanya – dan melaporkan semula jika anda melakukannya.