Inilah cara untuk mendapatkan Chick-fil-A percuma pada 10 Julai

Ia adalah masa tahun lagi apabila orang membuang celana pendek, pakaian renang, flip jepit – dan saman lembu? Ya, saman lembu. Itu kerana rantaian makanan segera kegemaran Amerika, Chick-fil-A memberikan makanan percuma kepada sesiapa yang berpakaian seperti seekor lembu pada 10 Julai.

Cara membuat sandwic Chick-fil-A buatan sendiri

10.10.201503:36

Sejak 2004, Chick-fil-A telah meraikan apa yang disebut “Hari Penghargaan Lembu” dengan menawarkan makanan percuma kepada pelanggan yang memakai pakaian lembu. Lebih 2,200 lokasi mengambil bahagian dalam hadiah, dan restoran akan menawarkan makanan percuma pada 10 Julai dari pembukaan sehingga 7 p.m.

Tahun ini, restoran hanya akan memberi makanan percuma, tidak makan penuh atau wafel goreng terbaik. Juga, hidangan salad tidak termasuk dalam promosi tahun ini seperti yang telah mereka lakukan pada masa lalu. Tetapi masih terdapat banyak makanan percuma untuk dipilih sepanjang hari untuk sarapan, makan tengahari dan makan malam.

Chick-fil-A-Style Chicken Sandwich
Dapatkan Resipi itu

Chicken-fil-A-Style Chicken Sandwich

Alejandra Ramos

Berikut adalah apa yang Hari Kemuliaan Lembu yang sempurna kelihatan seperti: mulailah dengan biskut bacon, telur dan keju untuk sarapan pagi, kembali pada makan tengah hari untuk sandwic ayam dan bulat hari dengan 12 kiraan nugget. OK, kemudian pergi berbaring, tolong.

Sekarang, ada satu perkara yang perlu dilakukan untuk merealisasikan impian sehari yang dipenuhi dengan percuma Chick-fil-A: pakaian. Nasib baik, tidak ada keperluan untuk situasi kepala-ke-kukus penuh. Menurut Chick-fil-A, “sesiapa yang melawat restoran kami memakai apa-apa jenis pakaian lembu akan menerima hidangan percuma.”

Perlu inspirasi untuk pakaian? Mungkin beberapa idea dari tahun lepas akan menyerang anda. (Maaf, agak sukar!)

Seluruh lima orang keluarga ini bertindak sebagai lembu hitam dan lembu putih dengan bintik-bintik, telinga dan hidung.

Satu ibu menambah udder merah jambu untuk bayi-bayi yang menggemaskan – yang dia berkata “bertahan sekitar 30 saat.”

Tidak mahu pergi seluruh babi (atau lembu, dalam kes ini)? Pep sampai plat kertas sebelum masuk ke rantai, seperti kedua-dua orang yang “akan ‘moo’ untuk makanan.”

Lawatan ke Chick-fil-A bertukar menjadi perjumpaan tentera yang mengasyikkan

30.30.201800:39