Ini sangkar terlaris ini menjadikan batu es krim keras menjadi sfera yang sempurna setiap kali

Apabila berhadapan dengan satu pint ais krim yang lazat, terdapat dua pilihan yang saya selalu timbangkan: menggali seperti haiwan dengan sudu pertama yang saya dapati … atau cuba untuk mendapatkan martabat dengan menjemputnya ke dalam mangkuk. Biasanya bekas kemenangan, tetapi kadang-kadang ais krim begitu beku pepejal yang saya harus menunggu untuk mencairkan pula – tetapi tentu saja saya mahu dengan segera!

Syukurlah, saya dapati scoop ais krim yang boleh meluncur melalui pencuci mulut yang paling beku – serta pembakar beku – dan mencipta bola ais krim yang paling sempurna dalam prosesnya.

Zeroll 1012 Original Ice Cream Scoop dengan Cecair Unik yang Diisikan Mengendalikan Konduktif Panas, $ 16 (biasanya $ 19), Amazon

Editor hari, penulis dan pakar TODAY berhati-hati untuk mengesyorkan barang yang kami suka dan berharap anda akan menikmati! Hanya supaya anda tahu, HARI INI mempunyai hubungan afiliasi. Oleh itu, sementara setiap produk dipilih secara berasingan, jika anda membeli sesuatu melalui pautan kami, kami dapat memperoleh sedikit hasil.

Zeroll 1012 Original Ice Cream Scoop

$ 16Amazon

Sarung ais krim Zeroll juga boleh didapati di Walmart untuk $ 21, Bed Bath & Beyond untuk $ 18 dan Sur la Table untuk $ 20.

Saya mula mengetahui keajaiban di belakang Zeroll Original Ice Cream Scoop sambil membaca “Jeni’s Splendid Ice Creams at Home,” yang ditulis oleh artis krim ais krim Jeni Britton Bauer pada tahun 2011. Di dunia makanan, Britton Bauer adalah pakar es krim Amerika yang terkemuka dan tiada siapa yang tahu lebih banyak tentang cara membuat ais krim, dan berkhidmat, daripada dia.

“Tiada apa-apa yang mengalahkan sudu Zeroll,” katanya.

Kemudian, saya melihat bahawa ia mempunyai penarafan 4.5 bintang di Amazon, jadi saya terpaksa mencuba untuk diri saya sendiri – dan semua orang benar-benar betul! Perkara ini batu.

Inilah sebabnya saya fikir ia adalah sudu es krim yang terbaik:

1. Ia meluncur melalui mana-mana ais krim.

Saya fikir pengguna Amazon meletakkannya dengan sebaiknya dengan menulis “perkara ini memotong blok ais krim keras seperti pisau panas melalui mentega.” Dia tidak bercanda! Saya masih belum menemui ais krim yang tidak dapat memaksa tongkat itu menjadi bola kecil.

“Ini adalah penting kerana aiskrim Amerika dihidangkan lebih sejuk dan lebih keras daripada pencuci mulut beku lain, jadi sukar untuk dibungkus,” kata Britton Bauer kepada HARI INI. “Saya panggil ais krim gaya Amerika ini.”

Terbaik ice cream scoop: Zeroll Original Ice Cream Scoop
Alessandra Bulow / HARI INI

2. Terdapat sihir voodoo dalam pemegang.

OK, tidak. Tetapi “pemegang dipenuhi dengan cecair yang memindahkan haba dari tangan anda ke sudu aluminium, yang membersihkan dengan mudah ais krim dari logam dan mencairkan jumlah ais krim yang tepat untuk membuat luncuran apabila anda menyerang,” kata Britton Bauer.

3. Ia menghasilkan bola ais krim yang sempurna.

Menghidangkan ais krim kepada rakan dan keluarga adalah sangat mudah terima kasih kepada alat berguna ini yang menggulung sfera gambar yang sempurna. Saya menggunakan model 1012 di rumah, tetapi terdapat enam model yang berbeza dari scoop Zeroll dan masing-masing menghasilkan bebola ais krim yang berbeza.

Terbaik ice cream scoop: Zeroll Original Ice Cream Scoop
Alessandra Bulow / HARI INI

4. Anda tidak perlu mencelupkannya ke dalam air panas.

Sudu itu mengeluarkan bola tanpa memerlukan sebarang air suam. Berikut adalah fakta keseronokan yang lucu: “Ia sebenarnya tidak dipanggil scooper dalam biz es krim … ia secara rasmi penimbang,” Britton Bauer memberitahu HARI INI Makanan.

5. Tiada perbandingan scooper lain.

Sudah tujuh tahun sejak Britton Bauer pertama kali mengisytiharkan cintanya untuk sudu itu dan dia masih seorang peminat besar yang terus menggunakannya dalam semua es krimnya. “Ia adalah scooper terbaik, setakat ini,” katanya. “Dalam pengalaman saya, seorang penyokong, sudu dengan tuil dan musim bunga, tidak berfungsi dengan baik untuk es krim.”

Terbaik ice cream scoop: Zeroll Original Ice Cream Scoop
Sur la Table

6. Ia karya seni yang benar. Ya, betul.

“Ia direka di Ohio dan ia dipamerkan secara kekal di Muzium Seni Moden di New York City kerana ia merupakan satu bahagian penting dalam reka bentuk Amerika abad pertengahan,” kata Britton Bauer.

Sekarang, semua yang anda perlukan adalah salah satu kegemaran anda!

Tonton Dylan Dreyer menghidangkan ais krim

Ogos.03.201800:40