Ina Garten berkongsi rahsia untuk menjaga guacamole hijau

Setiap orang mempunyai rahsia sendiri untuk membuat guacamole yang sempurna tetapi beberapa resep tersebut telah menjadi kontroversial di kalangan aficionados alpukat.

Tiffani Theissen yang dipertandingkan oleh Pelakon Ternyata yang telah dipetik sebagai berkata dia menyukai limau gedang dalam guacamole dan Chrissy Teigen menerima banyak tindak balas selepas menyatakan bahawa dia sebenarnya menambah kejuinya!

5-Minute Chunky Guacamole
Dapatkan Resipi itu

5-Minute Chunky Guacamole

Annabel Langbein

Tetapi Ina Garten, yang telah lama kita percayai sebagai penjaga pintu kepada banyak perkara yang lebih baik dalam hidup, mempunyai resipi yang agak luar biasa yang kita dapat benar-benar mendapat di belakang. Walaupun ramai tukang masak dan tukang masak di rumah meletakkan sebatang kapur dalam resipi mereka, Barefoot Contessa berada di bahagian yang berbeza dari trek jeruk.

“Bolehkah anda membuat guacamole terlalu banyak ??” dia menghantar ke Instagram, disertai dengan video. “Rahsia saya adalah banyak jus lemon yang baru dimakan untuk memastikan hijau guacamole cerah. Dan saya selalu membeli alpukat beberapa hari lebih awal supaya mereka masak dengan sempurna apabila saya bersedia menggunakannya. “

Resipinya juga termasuk bawang merah, bawang putih, garam halal, lada hitam, tomato dan sos Tabasco – pilihan yang agak tidak sengaja untuk haba dan bukannya dicap jalapenos. Hei, itu twist … tapi itu twist dari pro jadi kami pasti akan mencobanya.

Video Instagram Garten telah diposting kurang dari 24 jam yang lalu dan ia telah mendapat hampir 200,000 paparan dengan banyak ulasan mengenai sama ada lebih baik menggunakan limau atau limau, kekurangan ketumbar, keratan yang agak kasar dan penggunaan Tabasco.

Bagaimana untuk memastikan hijau guacamole

02.02.201700:39

Kami katakan, itu guacamole anda, lakukan apa yang anda mahu dengannya!