Haagen-Dazs melancarkan perisa ais krim bebas tenusu yang pertama

Ais krim adalah ruji musim panas, tetapi bagi mereka yang tidak boleh memiliki tenusu, musim ini mungkin tidak begitu lazat. Tetapi sekarang ada kabar baik! Haagen-Dazs baru saja mengumumkan pelancaran barisan bukan tenusu yang baru – dan mereka semua berbunyi sama seperti pint tradisional.

Mengikut laman web syarikat, koleksi ais krim ini berbeza dari orang lain seperti di pasar kerana mereka bukan hanya menggantikan susu kedelai, badam atau mentega sebagai pengganti susu. Sebaliknya, kata jenama itu, masing-masing dari empat perisa baru dalam koleksi bermula dengan bahan “inti, seperti kepingan coklat Belgium sebenar, mentega kacang sebenar, atau krim kelapa sebenar,” yang kemudian dicampur dengan air dan bahan-bahan lain untuk lebih banyak rasa sebenar dan tekstur creamier.

Haagen Dazs non-dairy ice cream
Haagen-Dazs

Terdapat empat perisa dalam koleksi baru:

Rasanya coklat truffle asin coklat yang kaya coklat coklat yang dicampur dengan pancutan salutan asin dan potongan truffle fudge.

Suka mentega kacang? Cuba rasa fudge coklat mentega kacang yang bermula dengan asas mentega kacang krim yang bercampur dengan fudge coklat.

Kue cokelat mocha yang memanjakan ciri-ciri coklat Belgium dan kopi wangi yang diadun dengan pusaran cookie yang runtuh dan potongan cookies coklat.

Haagen Dazs non-dairy ice cream
Kue coklat mocha bukan tenusuHaagen-Dazs

Dan untuk orang-orang yang mengidamkan terapi tropika, karamel kelapa bermula dengan asas krim kelapa, bercampur dengan reben karamel.

Ingin mendapatkan tangan anda pada satu pint? Anda perlu pergi ke Sasaran di mana rasa bukan tenusu ini dijual semenjak sekarang.

Haagen-Dazs bukan satu-satunya jenama ais krim yang besar untuk melancarkan koleksi bukan tenusu. Ben & Jerry melancarkan talian vegannya sendiri tahun lepas.