Gordon Ramsay mendedahkan bahagiannya yang lebih lembut untuk menjadikan keinginan 32 anak-anak menjadi kenyataan

Chef Gordon Ramsay boleh digunakan untuk “mimpi buruk dapur” tetapi kali ini, dia membuat impian menjadi kenyataan dengan Yayasan Make-A-Wish.

Chef selebriti yang paling terkenal kerana melepaskan diri dari peserta pertandingan memasak di restoran dan dapur di seluruh dunia baru-baru ini mendedahkan bahawa dia mempunyai sisi manis yang mengagumkan ketika datang untuk membantu anak-anak.

Menjelang perdana pameran baru Ramsay, “24 Jam Gordon Ramsay ke Neraka dan Belakang,” Make-A-Wish mencabar koki untuk memberikan 24 keinginan untuk anak-anak dengan penyakit kritikal hanya dalam 24 jam.

“Percayalah, itu satu cabaran yang saya terima dengan senang hati, jadi mari kita bekerja,” kata Ramsay.

Ramsay menyeru selebriti seperti Katy Perry, James Corden, Jay Leno, Duff Goldman dan banyak lagi dan mampu melepasi matlamat itu, memberikan 32 permintaan kepada anak-anak secara peribadi dan melalui telefon dalam satu hari.

“Hello cantik,” kata Ramsay kepada Brandi, seorang lelaki berusia 14 tahun dengan keadaan jantung, melalui sembang video. Brandi akan bertemu Ramsay di dapurnya, di mana dia menggalakkannya menghantar makanan itu jika dia tidak menyukainya.

Gordon Ramsey grants 32 wishes in 24 hours.
Gordon Ramsey memberi 32 hasrat dalam masa 24 jam.Yayasan Make-A-Wish

Chef itu juga mengejutkan Timothy berusia 16 tahun, yang ingin membina komputernya sendiri, dan Aksel yang berusia 7 tahun yang bermimpi menuju ke Montana.

“Mendapatkan peluang untuk bertemu dengan anak-anak yang luar biasa ini dan melihat kekuatan mereka dan memahami kegairahan mereka adalah bertiup,” kata Ramsay. “Mereka berfikir bahawa mereka mempunyai hasrat mereka menjadi kenyataan tetapi jika mereka tahu bahawa mereka telah membuat hari saya, sebenarnya mereka telah membuat tahun saya. Itulah betapa pentingnya.”

Bagi mereka yang melihat detik-detik pencuri Ramsay di “MasterChef Junior,” tempatnya yang lembut bukanlah sesuatu yang mengejutkan. Lagipun, Ramsay cepat menuntut peranannya yang paling tinggi: “ayah yang memalukan” menjadi empat.

Ini bukan kali pertama chef selebriti telah bertemu dengan peminat muda dengan penyakit kritikal. Awal musim ini, Guy Fieri memasak beberapa barbeku dengan pemenang Fuller Goldsmith “Junior Chopped”. Dan bukan kali pertama Ramsay telah bekerja dengan Make-A-Wish, sama ada.

Di Twitter, beberapa peminat telah ditangkap.

Yang disebut Ramsay “seorang yang sukar di luar” dengan “hati yang besar.”

Satu lagi tweeter berkongsi sentimen itu.

Kami akan memegang imej beruang Teddy Ramsay yang dekat dengan hati apabila kami melihat dia berteriak di rumah lain tukang masak.

Chef Gordon Ramsay mendedahkan bagaimana dia kehilangan 50 pound

Jun.04.201803:45

Erica Chayes Wida adalah seorang wartawan dan penulis makanan di New York City yang terobsesi dengan budaya, puisi dan perjalanan. Ikut kerjanya di Instagram dan Contently.