Gergasi makanan segera McDonald’s, perkelahian Wendy terhadap hidangan beku murah

Oleh kerana gergasi makanan cepat saji terus berjuang untuk maju, mereka sering berusaha saling menonjolkan dengan tawaran istimewa atau promosi. Sama ada ia dimuatkan dengan kentang goreng atau menu sarapan pagi, semuanya mengenai bahagian bawah: Bawa pelanggan dan teruskan datang.

Sempadan terkini? Ketika cuaca panas, beberapa rantai menawarkan perlakuan murah untuk membantu para pelanggan menikmati musim panas ini.

https://www.instagram.com/p/https://www.instagram.com/p/BWZ88ytFmmp/?taken-by=mcdonalds&hl=en

McDonald’s baru-baru ini mengumumkan Golden Arches Cone yang baru – sebuah kerucut edisi eksklusif dan terhad yang akan membolehkan satu peminat yang dipilih secara kredibel untuk mendapatkan servis lembut McDonald’s secara percuma untuk kehidupan.

Sekiranya anda ingin membuang topi (atau selera) ke dalam cincin itu, kerucut akan didedahkan di restoran pada hari Ahad, 16 Julai dalam sambutan Hari Ais Krim Kebangsaan. Tetapi dengan cara yang sama, setiap orang adalah pemenang kerana sesiapa yang melawat McDonald’s Ahad ini boleh mendapatkan kon vanila percuma sepanjang hari (di restoran-restoran yang mengambil bahagian).

Untuk mendapatkan kerucut anda, hanya muat turun aplikasi mudah alih McDonald dan tawaran konkrit vanila percuma untuk ditebus di restoran akan muncul. Musim bunga ini, rantaian itu mengumumkan bahawa resipi berkhidmat lembut yang baru itu bebas daripada rasa buatan, warna dan pengawet.

McDonald’s bukanlah satu-satunya restoran makanan segera yang cuba memenangi pengguna-pengguna penyayang yang beku. Minggu lalu, Wendy mengumumkan bahawa mereka akan menjual Frosty klasik mereka untuk hanya 50 sen – diskaun 50 peratus dari tag harga biasa $ 1 untuk musim panas kecil – sepanjang musim panas.

Sudah tentu, akaun Twitter yang sangat aktif Wendy tidak dapat membantu tetapi bersenang-senang di tengah-tengah pengumuman promosi ketika restoran makan kasih sayang bertanya apakah dia boleh mencetak Frosty percuma melalui retweet.

Masih cuba untuk membekukan otak? Hari ini adalah 7/11, jadi anda boleh menjaringkan satu Slurpee percuma hari ini di lokasi 7-Eleven.