Dunkin ‘Donuts shake menu dengan donat goreng, wafel ayam dan tawaran $ 2

Dunkin ‘Donuts mungkin mengecilkan rasa pastri tandatangannya, tetapi rantaian itu bergerak pantas ke hadapan dengan mashup makanan segera lain untuk menarik minat pencinta donut.

Dunia, berjumpa dengan “Donut Fries.”

Goreng Donut pada dasarnya digoreng, kayu donat bersalut gula (churros, siapa?) Yang datang dalam beg dengan lima per pesanan.

Selain mengeluarkan kopi Pengakap Girl Cookie, rantaian itu secara senyap-senyap melancarkan menu makanan ringan $ 2 yang sedang diuji di lokasi di kawasan Greater Boston. Ia termasuk barangan seperti gigitan pretzel, dipotong Munchkin dan juga tender ayam yang dilapisi wafel – yang benar-benar jalur ayam yang dicelup dalam adunan waffle dan goreng.

Item lain pada menu $ 2 baru termasuk roll ham dan keju, brownies fudge tanpa gluten dan cookies chocolate chocolate hangat, menurut pengguna Reddit yang menyatakan bahawa mereka baru-baru ini tersandung pada pilihan baru.

James Scherer / Dunkin ‘Donuts

Di luar Boston, minggu ini rantaian itu hanya melancarkan perjanjian sandwic di seluruh negara, Dunkin ‘Go2s, yang menawarkan tawaran sandwich sarapan dua kali antara $ 2 hingga $ 5, dan mempunyai item seperti Wake-Up Wraps dan sandwich croissant. Kesepakatan ini bukanlah mencuri super sejak harga hampir dekat dengan menu a la carte mereka: bungkusnya biasanya $ 1.39, sementara sandwich telur dan keju akan membuat Anda kembali sekitar $ 2,69.

Menu diskaun baru Dunkin terletak pada tumit McDonald’s membawa semula menu nilai dolarnya sendiri, dengan pilihan untuk $ 1, $ 2 dan $ 3. Terdapat tawaran item-item yang sama yang ditawarkan di Taco Bell and Subway.

Kami terobsesi dengan donat mawar cantik ini

Mei.12.201700:28

Rangkaian ini juga menjalankan pertandingan media sosial untuk mempromosikan Dunkin ‘Go2: Bermula 9 April, para pelanggan boleh mencalonkan diri mereka sebagai pemenang utama di Instagram (kerana mendapatkan sandwic dua pemain benar-benar satu langkah go-getter) menggunakan hashtags # GoGetter dan #contest. Dunkin ‘akan memilih tiga pemenang untuk menjaring trofi yang disesuaikan, serta kad hadiah untuk berkongsi sandwich sarapan Go2 bersama rakan. Pertandingan berlangsung sepanjang bulan April.

Tetapi akan membuat kentang goreng dibuang ke seluruh negara tidak lama lagi?

Seorang wakil untuk Dunkin ‘Donuts memberitahu TODAY Food melalui e-mel, “Ujian ini direka untuk mengumpulkan maklum balas berharga dari pengguna, francais dan pekerja mereka untuk membantu memaklumkan keputusan masa depan mengenai peluncuran kebangsaan yang mungkin.”