Cara yang sempurna untuk beku kek memerlukan tuala kertas

Retak, runtuh atau matang, kek masih boleh kelihatan seperti satu juta dolar dengan resipi frosting besar buttercream dan teknik yang betul. Belajar bagaimana untuk membeku kek sempurna mungkin kelihatan menakutkan, tetapi ada satu hack yang mengejutkan yang membuat kek menghiasi semudah pai.

Ia hanya memerlukan satu item dapur biasa – tuala kertas!

Megyn Kelly, tuan rumah ‘Ninja Ninja Warrior’ cuba (dan gagal!) Untuk membuat semula karya kek ‘Nailed It’

Jul.06.201805:44

Blogger blog Brooke Edwards dari Frost Me Up mempamerkan teknik out-of-the-box ini yang boleh membuat icing kek kelihatan begitu lancar sehingga ia akan kelihatan seperti ia telah dilindungi oleh fondant oleh seorang profesional.

Edwards mula-mula berkongsi kaedahnya dalam video YouTube pada tahun 2012 yang menjadi virus dengan lebih 650,000 paparan. Di sini, dia berkongsi helah tuala kertas dengan HARI INI.

Perkara pertama yang perlu dilakukan ialah untuk mencambuk satu kumpulan frosting – tetapi tidak hanya apa-apa frosting buttercream akan dilakukan. Sebaliknya, Edwards mengatakan bahawa pembekuan perlu dibuat dengan memendekkan, bukannya mentega, sehingga dapat mengembangkan sedikit kerak. Resipi krim putih klasiknya (memendekkan, mengekstrak ekstrak vanili, ekstrak badam, gula dan susu tepung) sesuai untuk teknik.

Apabila sudah bersedia untuk pergi, sudah tiba masanya untuk belajar! Gunakan spatula offset untuk menyebarkan pada lapisan yang sangat tipis pembekuan pada bahagian atas dan sisi kek. Ini biasanya dikenali sebagai kot remah, yang membantu mengelak dalam apa-apa bit kek yang hilang sebelum lapisan kecantikan digunakan. Kupas kek selama 15 minit untuk membolehkan pembekuan mengeras.

Bagaimana to frost a cake perfectly with a paper towel
Brooke Edwards / Frost Me Up

Kemudian, tuangkan pada lapisan akhir, sangat nipis pembekuan seluruh kek.

Bagaimana to frost a cake perfectly with a paper towel
Brooke Edwards / Frost Me Up

Kini datang bahagian mind-blowing. Letakkan tuala kertas (Edwards lebih suka jenama Viva) dengan lancar di atas kek. Menggunakan gerakan menyapu, perlahan-lahan tekan pad jari anda di bahagian atas tuala kertas. Ulang sehingga bahagian atas pembekuan keknya licin.

Bagaimana to frost a cake perfectly with a paper towel
Brooke Edwards / Frost Me Up

Letakkan tuala kertas yang sama di sisi kek dan gunakan kaedah pelicinan yang sama, perlahan-lahan menyapu ke atas dengan tuala jari anda.

Bagaimana to frost a cake perfectly with a paper towel
Brooke Edwards / Frost Me Up

Bersihkan sebarang bit terakhir …

Bagaimana to frost a cake perfectly with a paper towel
Brooke Edwards / Frost Me Up

… dan voilà! Kek itu kelihatan seperti tertutup dalam fondant dan siap dihiasi.

Bagaimana to frost a cake perfectly with a paper towel
Brooke Edwards / Frost Me Up

Jika tuala kertas Viva tidak tersedia, Edwards mencadangkan menggunakan spatula bersih, mengimbangi yang dicelup dalam air yang sangat panas untuk melicinkan pembekuan. Itulah kaedah kegemaran Allison Hawes yang menjadi penyanyi makanan senior untuk membuat kek es yang cantik licin juga.

“Saya memukul spatula mengimbangi dalam air panas dan kemudian keringkannya (tuala kertas berguna untuk bahagian itu),” kata Hawes. “Spatula offset yang hangat membantu dengan mudah melicinkan pembekuan pada kek dan mengelakkan buih-buih udara. Saya mencelupkan, kering, licin seberapa banyak masa yang dibutuhkan untuk mendapatkan kot halus pada kek ini berfungsi dengan baik dengan buttercream dan frosting coklat.”

Kelapa Bliss Cake
Dapatkan Resipi itu

Kek kelapa kelapa

Seton Rossini

Hawes dan pasukannya menyediakan semua makanan cantik pada Pameran HARI INI setiap hari, tetapi dia akan cuba teknik tuala kertas Edwards?

“Saya meramalkan bahawa ia tidak akan melicinkan pembekuan dengan baik dan berfikir bahawa ia mungkin rewel dan tidak kemas,” katanya. “Fikiran anda, kerana saya tidak mencuba, saya mungkin benar-benar salah. Kaedah yang saya lebih suka membuat perkara-perkara kurang kemas.”

Di sana anda memilikinya. Mungkin kaedah tuala Edwards ‘tidak sesuai untuk TV, tetapi tidak ada alasan untuk tidak mencubanya di rumah!

Chef Candice Kumai membuat kek coklat matcha yang merosot

Ogos.08.201805:07