Burger King menggulung Flamin ‘Hot Mac n’ Cheetos merah cerah

Mac n ‘Cheetos kembali di Burger King … dan mereka cheddar – dan redder – dari sebelumnya!

OK, jangan benci kami untuk mengatakannya. Tetapi adalah benar: makanan cinta makanan cepat saji dengan barangan makanan runcit terus berkelajuan penuh, dan pasangan terbaru yang bersatu di bawah mahkota Burger King menggabungkan makaroni dan keju dengan Cheetos pedas yang ditanam: lihat Flamin ‘Hot Mac n’ Cheetos.

Melihat kawan-kawan saya menyiarkan semua komen guru yang hebat mengenai anak-anak mereka, membuatkan saya rasa agak buruk untuk ibu bapa saya. Semua guru saya pernah berkata mengenai saya adalah beberapa variasi, “Dia begitu pintar, tetapi dia tidak akan stfu di kelas dan mengalihkan perhatian semua orang.” Kehidupan ini. . . . Juga, Burger King mempunyai Flamin ‘Hot Mac n Cheetos sekarang. #DonateMyPlate #foodbeast #tryitordiet #dailyfoodfeed # sexy # favorite # foodspotting # foodstagram #stuffed #getinmybelly #foodpic #fooddiary #foodlover #foodshare #foodcoma #foodgram #foodlove #foodphotography #foodisfuel #macncheetos #hotcheetos

Jawatan yang dikongsi oleh Isai Rocha (@izzy_serious) pada

The Flamin ‘Hot Mac n’ Cheetos adalah versi panas merah dari snek cheesy 2016 chains: gooey makaroni dan tong keju dibungkus dalam kerak merah berapi yang terbuat dari serbuk Flamin ‘Hot Cheetos. Kami tahu, anda hanya boleh mendengar krisis dan rasa kebaikan melty sekarang.

Katakan keju! KLG dan Hoda dijadikan potret Cheetos

Jun.17.201601:21

Pada tahun 2016, rantaian makanan segera mengeluarkan versi kurang pedas menggunakan ol Cheetos biasa sebagai selongsong renyah. Mereka membawanya semula pada Mei lepas dan dijual dengan cepat, walaupun tidak semua orang gembira.

Sekurang-kurangnya BK berjaya melepaskan tongkat berkulit yang sebenarnya mempunyai keju di dalamnya.

Versi lelaki yang buruk ini telah didapati di Walmart, dan membuat peminat sekurang-kurangnya seorang pengguna:

Dan sesetengah orang tidak boleh menunggu untuk meletakkan tangan mereka pada versi pedas:

Tetapi terdapat beberapa orang dengan tempahan:

“Kami tahu tetamu kami sangat menyukai Mac n ‘Cheetos kami dan kami mendengar permintaan mereka untuk versi Hot Flamin,” Alex Macedo, presiden, Amerika Utara, Burger King, dalam satu siaran berita. “Kami menerima cabaran untuk mencipta semula item menu kegemaran masa terhad ini sahaja.”

Ya, anda membaca hak itu: Seperti versi terdahulu, perlawanan cinta ini – yang akan tersedia di seluruh negara bermula dari 30 November – akan menjadi tidak lama lagi.

Al Roker berubah jempol ke atas Burger King’s Mac n ‘Cheetos

Jun.27.201601:38

Buat masa ini, lima gigitan akan dikenakan biaya hanya $ 2.69.

Itulah harga yang kita taruhan orang akan sanggup membayar. Lagipun, anda boleh benar-benar meletakkan jumlah dolar pada cinta sejati … atau arteri tersumbat?

Ikut Randee Dawn di Twitter.