Bertemu sandwic McFlurry: Pencuci mulut ‘rahsia’ McDonald yang akan menjadi virus

Terdapat kegilaan pencuci mulut yang baru berlaku di McDonald’s, tetapi ia bukanlah satu yang anda akan temukan di menu. Rawatan DIY ini dibuat oleh peminat rantaian makanan segera, dan ia melibatkan dua makanan ringan yang dapat anda pesan dari restoran: kue McFlurry dan chocolate chocolate.

HARI INI

Pengguna Twitter @nxthvniel_ nampaknya orang pertama yang telah mencatatkan ramuan kreatif ini yang melibatkan mengambil dua kue dan menyebarkan Oreo McFlurry di antara mereka untuk membuat sandwic es krim. Sandwich McFlurry, jika anda akan.

Jawatan itu kemudiannya bermula di media sosial yang memperoleh lebih daripada 18,000 tweet dan 58,000 suka. Sesetengah pengguna memanggil pencipta yang berwawasan dan menjelang masa sementara yang lain hanya marah, mereka tidak memikirkan kombinasi itu lagi. (Kenapa kita tidak ?!)

Kami fikir ia adalah versi manis Chicken Big Mac – Big Mac dengan patties daging sapi bertukar untuk McChicken patties – yang sekarang di menu rasmi di Australia. Mula-mula, orang-orang itu DIY dengan membeli Big Mac dan McChicken dan bertukar-tukar tepian – seperti McFlurry Sandwich. Bolehkah ia menjadi sandwic “rahsia” seterusnya untuk menjadikannya pada menu rasmi?

Orang telah mencuba item menu tersembunyi itu sendiri, dan maklum balas telah positif setakat ini.

Tidak semua restoran McDonald menjual kue coklat chocolate, tetapi jika orang yang berhampiran dengan anda adalah lokasi yang berpartisipasi, anda mungkin mahu mencuba untuk pencuci mulut – mengikuti Chicken Big Mac anda, tentu saja.