Bertemu Bagel Overload Oreo yang menyalakan media sosial

Oreo overload bagel
Daniel Kwok dan Eduardo Acosta

Pada tumit bagel pelangi Brooklyn datang satu lagi sensasi virus doh: Bertemu Bagel Oreo Overload, dari New Jersey.

Idea keluarga yang dimiliki oleh keluarga, The Bagel Nook, di Freehold, N.J., Oreo Overload adalah bagel swirl vanilla-coklat, dihiasi dengan keju krim kue dan krim, dan seluruh kue Oreo, yang melembutkan dan meldap dengan mengisi.

“Kami orang-orang yang manis, dan ia adalah bandar yang manis,” kata pemilik bersama berusia 24 tahun, Alex Berkowitz, yang memiliki dan menjalankan kedai bersama ibu bapanya. “Kami melepaskan mereka, dan tidak dapat menyimpan cukup bagel khusus kami dalam stok. Kami membakar mereka sepanjang hari. “

Projek berminat Berkowitz yang berusia 8 bulan, adalah urusan keluarga: Alex dan ayahnya, David Berkowitz, datang bersama kombo Oreo, dan adik perempuannya, Jessica, 22, menghantar beberapa orang menipu kepada beberapa penulis blog terkemuka , menyebabkan bagel menjadi virus. Ibu mereka, Stacy Berkowitz, sedang berusaha untuk membuat penghantaran di seluruh negara pada akhir minggu ini atau seterusnya. (The Overload Oreo pergi untuk $ 5.75 di kedai, harga dalam talian masih sedang dijalankan.)

Walaupun ciptaannya yang paling atas, namun, keluarga yang pertama dan paling utama ingin memastikan hidangan jauhnya lazat, kata Stacy.

“Apabila ada orang yang memerintahkannya, saya dapat melihat ekspresi mereka. Reaksi mereka sangat penting kepada kami: Adakah ia baik? Mereka sentiasa suka, ‘Ya Tuhan saya, itu bagus gila!’ “

Walaupun mereka juga menjual bagel yang bertapis dengan Cap’N Crunch, Fruity Pebbles dan Cinnamon Toast Crunch bijirin, ada juga pilihan untuk merayu kepada mereka yang tidak boleh berkongsi gigi manis keluarga, seperti roti bakar alpukat dengan ubi jalar panggang dan cerah telur sehingga. Tidak betul-betul mendebarkan untuk purist bagel, tetapi untuk pencinta makanan media sosial, The Bagel Nook telah menjadi destinasi impian Instagrammable.

View this post on Instagram

Oreo Overload…this was well worth the hour drive

A post shared by Mark Esser (@marktravels) on

Keluarga itu masih membiasakan diri dengan segala kekacauan- “Ia tidak dapat dijelaskan,” kata Alex, tetapi mereka sangat bangga dengan getaran kejiranan yang selesa dan hubungan yang telah mereka tentukan dengan tetap.

“Kami mahu ia menjadi tempat yang menyeronokkan, mengalu-alukan, di mana orang-orang datang untuk bersuara, dan itu,” kata Stacy. “Ia seperti Cheers, di mana semua orang tahu nama anda. “

Bagel dan biskut: Perniagaan sarapan pagi berlimpah dengan makanan yang selesa

Apr.01.201602:50