Bersedia untuk hidup seperti Wanita Perintis dan tinggal di hotelnya

Sekiranya anda mahu menghabiskan malam di peternakan Oklahoma yang luas-namun tenang bahawa Pioneer Woman Ree Drummond panggilan rumah, ini datang cukup dekat: Bintang Rangkaian Makanan membuka sebuah hotel.

The Pioneer Woman Magazine Celebration with Ree Drummond
Getty Images for The Pioneer Wom

Kami digunakan untuk tukang masak yang membuka restoran di hotel – bukannya hotel itu sendiri – namun langkah ini banyak memberi makna: kedai am, kedai roti dan kedai baru Drummond telah menarik 6,000 pengunjung sehari ke kampung halamannya Pawhuska, Oklahoma, penduduk 3,477.

Semua orang itu, tentu saja, memerlukan tempat untuk tinggal, dan sementara ada segelintir hotel di pusat bandar yang pelik, ia selamat untuk menganggap tempat Drummond akan menjadi yang paling dalam permintaan apabila ia dibuka. Terutama kerana ia akan menjadi kecil: Ia hanya mempunyai lapan bilik, Drummond menulis di blognya. “Sebenarnya, saya fikir saya akan memanggilnya sebagai rumah tumpangan, kerana hotel tidak berbunyi betul,” katanya.

Slaid barbeku slaid wiski dengan koleslaw berwarna-warni: Dapatkan panggangan anda!

Jun.07.201704:30

Bagi apa yang akan kelihatan seperti itu, The Mercantile, kedai 25,000 kaki persegi, kedai kopi dan kedai hiasan rumah, yang dibuka sekitar setahun yang lalu, menawarkan idea yang cukup baik.

Kedua-dua bangunan itu diubahsuai dari struktur bersejarah di Pawhuska. Mercantile terletak di sebuah bank lama, dengan apa yang kelihatan sebagai iklan lukisan abad ke-19 masih terlihat di beberapa dinding bata, dan hotel masa depan berada di sebuah bangunan yang pernah berkhidmat sebagai kedai ubat, dengan jenis yang sama menarik butiran mengenai kerja keras bata.

Kami bayangkan – dan harapan! – hiasan itu juga akan merasai banyak seperti barang-barang yang diiringi oleh kaum Drummond, penuh dengan seramik yang berwarna-warni, kepingan kayu yang ditebus dan penemuan yang diilhamkan oleh vintaj.

Kedengarannya seperti dia dan suaminya sangat berupaya dengan reka bentuk, dengan Drummond mencatat bahawa mereka “telah mengubah bilik mandi berdasarkan hotel [kami] tinggal di baru-baru ini.”

Terdahulu, sebuah acara profesional di Los Angeles, Drummond bertemu suaminya, Ladd, aka Marlboro Man, peternak lembu generasi keempat, di Oklahoma. (“Dia tidak merokok. Ia adalah kiasan,” dia nota di laman webnya.)

Selepas dia menyapu kakinya, dia kemudian memulakan blog, The Pioneer Woman, yang penuh dengan resipi dan kisah rumah tentang peralihannya dari gadis bandar ke negara. Ia membawa kepada pertunjukan Rangkaian Makanan, buku masakan, buku kanak-kanak, majalah, dan restoran dan sekarang, sebuah hotel butik – er, rumah tumpangan.

Tarikh pembukaan rasmi belum diumumkan.