Berikut adalah apa yang McDonald’s berkhidmat di Menu Dollar yang dirombak

Pada musim panas ini, McDonald mengumumkan bahawa mereka akan membawa semula Dollar Menu mereka selepas habis empat tahun. Tetapi apabila ia kembali awal tahun depan, menu baru akan menampilkan banyak item yang akan membuatkan anda kembali lebih daripada sekadar $ 1.

Baris ini berlegar di seluruh negara pada 4 Januari, dan bukan Menu Dolar biasa, menu baru akan dikenali sebagai “$ 1- $ 2- $ 3 Menu Dolar.”

McDonald’s sedang mencari penghantaran ke rumah; Al Roker meluluskan

Mac.03.201701:01

.

Untuk duit, pelanggan akan dapat mendapatkan barangan seperti burrito sosej, sandwic McChicken, cheeseburger, atau sebarang minuman ringan. Bergerak ke peringkat seterusnya, pilihan $ 2 termasuk McGriddles sosej, 2 keping Buttermilk Crispy Tenders (yang akan membuat pulangan mereka selepas berehat pendek), Bacon McDouble dan pilih minuman McCafé.

Di bahagian atas rantaian Menu Menu makanan, McMuffin Sosej dengan Telur, Sandwich Ayam Klasik, Triple Cheeseburger, atau Meal Selamat akan masing-masing menetapkan anda $ 3. Inilah kali pertama McDonald’s telah menyertakan Happy Meal pada mana-mana menu nilainya.

McDonald’s membawa kembali satu lagi menu nilai di tengah-tengah persaingan yang curam dari rantai lain seperti Burger King dan Wendy’s.

“Kami telah kehilangan beberapa pelanggan sejak beberapa tahun kebelakangan ini kerana kami tidak mempunyai cadangan nilai yang menarik. Kami menjangkakan ini akan memenangi kembali pelanggan yang telah kecewa,” kata Presiden Amerika Syarikat McDonald’s Chris Kempczinski kepada USA Today. “Ini adalah pasaran yang kompetitif.”

Banyak peminat gerbang emas sangat teruja mengenai kembalinya Menu Dolar.

Menu Dollar lama, yang menampilkan pilihan seperti Double Cheeseburger dan empat keping ayam McNuggets, telah dihentikan pada tahun 2014.

Sejak itu, rantaian itu telah bereksperimen dengan tawaran lain, seperti McPick 2, yang menawarkan tawaran pakej nilai pada item pilih. Tetapi kembalinya Menu Dollar menandakan rantaian itu membuat usaha yang serius untuk menarik balik peminat yang kebanyakannya bimbang dengan garis bawah.