Bagaimana untuk membeli Ladang Zaitun Tidak Pernah Menamatkan Pas Pasta

Ia adalah masa tahun itu lagi, apabila Olive Garden menumpahkan diri mereka sendiri untuk mengklik pergi dalam usaha untuk mendapatkan tiket emas untuk pasta syurga: The Never Ending Pass Pass.

Inilah perkara: Kesemua 21,000 pas sudah habis dijual dalam satu saat tahun ini. Ya, satu saat. Tetapi jangan takut! HARI INI Makanan mempunyai sudu di dalam bagaimana anda masih boleh mendapatkan tangan anda pada satu – terima kasih kepada rahsia orang dalam yang tidak pernah terdahulu. Baca terus untuk maklumat lanjut.

Zaitun Garden Never Ending Pasta Pass
Taman Zaitun Tidak Pernah Menamatkan Pas PastaTaman Zaitun

Hidangan untuk ~ $ 1.02 hidangan

Jika anda cukup bernasib baik untuk menangkap salah satu pas tahun ini, anda akan mempunyai tujuh minggu pasta yang tidak terhad dengan pilihan sos dan topping anda dari 3 Oktober hingga 20 November. Setiap kos pas $ 100, tetapi jika anda mengambil Kelebihan promosi dengan makan siang dan makan malam di restoran setiap hari untuk 49 hari itu, ia akan membayar kira-kira $ 1.02 untuk setiap hidangan. Dan ya, ada orang yang telah melakukannya, seperti lelaki ini.

BERKAITAN: Man makan 100 buah Zaitun makan dalam masa 6 minggu dengan $ 100 ‘pasta pass’

Zaitun Garden-Style Garlic Breadsticks
Dapatkan Resipi itu

Buah-buahan Bawang-Buah-buahan Gaya Olive Garden

Brandi Milloy

Tiket paling hangat di bandar

Tahun lalu, raksasa pasta itu dijual daripada 2,000 pas di bawah satu minit. Itulah sebabnya pada tahun ini, Olive Garden membuat 21,000 pas untuk membeli dalam talian selama satu jam pada 15 September pada 2 p.m. Waktu Timur. Mereka telah hilang di bawah satu saat, secara literal.

Sekarang, 21 pasang akan dilelong di eBay, dan hasilnya akan pergi ke Feeding America, sebuah amal kebuluran yang bekerja dengan bank makanan di seluruh negara. Sebaik sahaja mereka ditangkap, ia akan kelihatan bahawa satu-satunya pilihan yang tinggal adalah memukul pasaran hitam; Tahun lepas, beberapa pas telah dijual secara haram di eBay sehingga $ 400.

Zaitun Garden-Style Salad with Creamy Italian Dressing
Dapatkan Resipi itu

Salad Gaya Zaitun dengan Dressing Italian Creamy

Brandi Milloy

BERKAITAN: Buatlah salad gaya Olive Garden dan tongkat roti di rumah

Bagaimana untuk mendapatkan lulus – walaupun ia dijual

Sekiranya anda berfikir anda tidak bernasib baik, HARI KUASA mendapati cara untuk mendapatkan Taman Zaitun Tidak Pernah Menamatkan Pas Pasta ke dalam cengkaman anda. Sudah menjadi rahsia OG orang dalam hati, sehingga kini.

Adam Richman's Spaghetti Pie
Dapatkan Resipi itu

Pai Spaghetti Adam Richman

Adam Richman

Inilah kesepakatan: Setiap pengurus di setiap lokasi Olive Garden diberikan satu Pass Never Passing End yang dia boleh berikan. Ia adalah mengikut budi bicara pengurus untuk memilih penerima yang bertuah. Sebelum anda keluar untuk membeli sedozen mawar untuk pengurus OG tempatan anda (ia tidak akan berfungsi lagi), inilah kriteria yang mereka cari:

Tetamu yang setia: Sekiranya pengurus tahu nama anda, anda tetap biasa dan / atau anda terlalu ghairah tentang restoran dan menunjukkannya, anda boleh menjadi. (Nota editor: Ibu kawan saya mendapatnya yang dijual lewat pada tahun 2015.)

Seseorang yang benar-benar memerlukan bantuan: Rantaian restoran itu bersekutu dengan Feeding America tahun ini untuk lelongan, tetapi ia juga berminat dengan pendekatan akar umbi.

Mensches: Jika anda telah melakukan sesuatu yang sangat baik untuk seseorang dalam komuniti anda, mungkin ada mangkuk gunung yang pasta di masa depan anda.

BERKAITAN: Pelayan Zaman Olive Kindle langkah untuk membantu bayi, meninggalkan ibu baru dengan air mata

Tidak ada jaminan mutlak, tetapi jika anda memainkan kad anda dengan betul, Pass Pasta Tanpa Akhir akan menjadi milik anda.

Masih tidak boleh mendapatkan tangan anda di lulus? Buat sendiri hidangan gaya Olive Garden di rumah dengan resipi TODAY Food untuk spaghetti pie, salad dan breadsticks.

Resipi roti dan resipi gaya Olive Garden untuk mencuba di rumah

Ogos.11.201504:29