Bagaimana untuk memanggang burger: Rahsia kepada patty sempurna

Grilling boleh sedikit menakutkan, tetapi dengan beberapa tip, anda boleh membuat INI musim panas anda berjaya. Kami bercakap dengan pakar barbeku, Rick Browne, pengarang “Panduan Terbaik untuk Memanggang”, dan dia berkongsi dengan kami petua-petua pentingnya untuk memasak staples musim panas. Pertama: asas-asas burger.

Berikut adalah rahsia Bobby Flay untuk membuat burger terbaik yang pernah ada

Ogos.30.201701:09

Memilih potongan

Apabila anda ping untuk daging lembu, anda akan melihat bahawa kebanyakan pakej mencatatkan nisbah lemak tanpa lemak. “Bagi saya, apa-apa burger yang dibuat dengan kurang daripada 80/20 daging hamburger adalah membuang masa,” kata Browne. “Kami tidak makan burger setiap hari, tapi apabila kami melakukannya, kami mahu mereka berair dan lembap.” Dia menambahkan bahawa lemak 20 peratus adalah standard untuk restoran dan pertandingan burger. “Anda memerlukannya kerana lemak itu memberi anda rasa, ia memberi kelembapan kepada anda, dan ia menyimpan cahaya burger di tengah-tengah supaya ia tidak dipadatkan.” Minyak itu mencair dan meninggalkan poket udara, menjadikan burger itu kurang padat, dia menerangkan.

Prep

Musim daging lembu dengan satu sudu garam setiap paun daging, lada, dan apa-apa lagi perisa kering yang anda suka. Perlahan membentuk daging menjadi bola, dan kemudian meratakan bola. “Jangan menekannya dengan tangan anda dan memerah,” katanya. Sesetengah pakar mencadangkan meletakkan setrika di tengah-tengah setiap patty supaya pusat tidak menjadi lambungan apabila anda memasaknya, dan Browne bersetuju bahawa ia bukan idea yang buruk, tetapi ia tidak akan membuat atau memecahkan burger anda.

The Perfect Burger (aka The Crunch Burger)
Dapatkan Resipi itu

The Burger Perfect (aka The Crunch Burger)

Bobby Flay

Memanggang

Musimkan tepian dengan garam tambahan jika anda mahu, kemudian letakkannya di atas panggang panas yang hangus selama lebih kurang tiga minit. Hidupkan mereka dan teruskan masak selama lebih kurang tiga minit lagi. Gerakkan patties ke panas tidak langsung dan masak selama dua minit tambahan pada setiap sisi. “Itu untuk medium jarang, yang saya fikir adalah satu-satunya cara untuk makan hamburger,” kata Browne. USDA mengesyorkan memasak daging lembu, daging babi, daging lembu dan kambing ke suhu dalaman 165 ° F. Browne berkata untuk melekatkan termometer ke dalam setiap sisi patty supaya ia mencatat suhu di tengah-tengah hamburger. Jika anda lebih suka burger anda dengan baik, Browne berkata, “Anda mungkin juga makan poket hoki,” tetapi mengakui bahawa anda boleh mengekalkan beberapa jus dengan membuat patties yang lebih tipis, yang akan membolehkan daging masak lebih cepat.

Cara menggunakan gril arang

Mei.24.201802:19

Apabila burger dimasak, keluarkannya dari panggangan, tutupnya dengan kerajang, dan biarkan mereka duduk selama satu atau dua minit lagi. Petua terakhirnya di burger: “Jangan pernah melayani hamburger pada roti biasa yang belum dibakar.” Kenapa? “Apabila anda menggigit burger, jus mula mengalir dan roti itu akan hancur,” jelasnya. “Beberapa pertandingan akan membatalkan kelayakan anda jika anda tidak melakukan roti panggang.” Siapa tahu?