Adakah OK untuk makan mayonis keluar dari balang? Perdebatan video viral debat

Banyak peminat makanan suka makan mentega kacang atau Nutella keluar dari balang.

Tetapi bagaimana pula dengan sudu yang lembut, krim mayonis biasa?

Klip video seorang wanita dalam permainan bola keranjang yang memakan beberapa sudu yang kelihatannya telah menjadi virus – dan membantah lagi perdebatan mengenai makanan apa yang seharusnya dan tidak boleh dimakan sendiri. ESPN membakar pertikaian condiment Twitter pada hari Selasa dengan jawatan video, disertai dengan kapsyen saucy: “Anda tahu ada makanan yang boleh anda buat itu.”

Wanita yang sedang menonton Detroit Pistons mengambil Sacramento Kings di Golden 1 Center di Sacramento, California, pada hari Isnin, dilihat memegang botol mayonis Makanan Terbaik dengan kamera sebelum menggali dengan sudu. Dia kemudian melepaskan balang itu kepada temannya, yang juga mengambil gigitan mayo (dan tidak meludahkannya!) Sebelum dengan cepat menyerahkan sudu itu kembali.

Terdapat banyak perkara yang baik untuk dengan mayonis, seperti membuat telur yang dibakar atau hanya menyebarkannya pada sandwic, tetapi idea untuk memakannya jelas mempunyai beberapa tweeter merasa benar-benar mual.

Tetapi sekurang-kurangnya beberapa orang yang ditimbang dalam mengakui untuk memanjakan diri mereka sendiri atau mempunyai ahli keluarga yang menikmati bumbu itu dengan sendok, juga.

Walau bagaimanapun, ramai yang menganggap wanita ini hanya “puding” pada persembahan dan itu hanya tipuan.

Ini bukan kali pertama Twitter telah meletus ke atas tabiat makanan orang.

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, pendapat telah menyebar melalui media sosial yang mempersoalkan sama ada anjing panas sebenarnya sandwic (Merriam-Webster berkata ia adalah) dan juga cara yang betul untuk memotong roti bakar. Pada bulan Februari, terdapat perdebatan telur yang membingungkan tentang cara yang betul untuk mengeluarkan telur dari kadbod.

Pusat Golden 1 masih belum mengesahkan makanan TODAY sama ada balang mayonis dijual di arena, atau jika pelanggan dibenarkan membawa makanan mereka sendiri (atau bahkan merebak). Tempat ini mempunyai menu “ladang untuk garpu” dengan pilihan seperti tacos buatan tangan, pizza dipecat kayu dan sosis hall bier. Tetapi sesetengah peminat hanya lebih suka perkara-perkara yang lebih mudah dalam kehidupan, seperti memakan bumbu … dan tidak ada yang lain.