‘Saya berasa sangat bertuah’: Maria Menounos membuka diri selepas diagnosis tumor otak

Sudah tiga bulan sejak Maria Menounos menjalani pembedahan untuk menghilangkan tumor otak meningioma jinak, dan tuan rumah televisyen mengatakan walaupun ada gejala yang berlarutan, dia semakin baik setiap hari.

Maria Menounos membuka pembedahannya: ‘Saya rasa sangat bertuah’

Ogos.30.201704:09

“Secara keseluruhan, saya berasa sangat bertuah untuk berfungsi dan hampir normal dan tidak mempunyai kanser,” kata anak berusia 39 tahun itu dalam wawancara langsung pertamanya sejak pembedahan itu. Menounos berkata dia masih mempunyai masa yang sukar mengunyah di sebelah kanannya dan mendapat pening jika dia bergerak kepalanya dengan cepat – tetapi mereka adalah masalah kecil berbanding dengan apa yang ibunya sedang melalui.

Ibunya, Litsa, mempunyai kanser otak peringkat 4. “Ia satu proses. Dan sekarang, dia stabil dan berjaya … Ia adalah perjalanan emosi, “kata Menounos.

Bagaimana Maria Menounos menghadapi cabaran kesihatan tahun yang sukar

Ogos.30.201702:19

Bekas tuan rumah E! Berita juga mengatakan dia sangat bernasib baik kerana mendapat sokongan tunangnya, Keven Undergaro, yang telah ditetapkan dengan Menounos. “Dia tidak dapat dipercaya. Lelaki itu tidak meninggalkan saya, “katanya kepada rakannya yang berusia 19 tahun.

Menounos, yang mengambil rehat dari kerjaya televisyennya, didiagnosis dengan tumor otak pada bulan Februari selepas mengalami pening, ucapan yang tajam dan sakit kepala. Dia menjalani pembedahan selama 7 jam untuk membuang tumor otak bola bersaiz golf pada 8 Jun, hari ulang tahunnya ke-39.

Maria Menounos Kata Tumor Otaknya ‘Hadiah’

Jul.21.201700:58

Menounos berkata perjalanannya telah memberinya pandangan baru mengenai kehidupan.

“Saya lebih tenang lagi kerana saya hanya melihat perkara yang berbeza sekarang. Saya rasa masih penting, “katanya. “… Saya melihat ini semua sebagai hadiah. Saya melakukan semua perubahan positif dalam keseluruhan perjalanan ini dan saya fikir ia benar-benar penting kerana kita semua akan mengalami masa yang sukar dalam kehidupan. Itulah cara kita bertindak balas, bagaimana kita bertindak balas, bagaimana kita beralih untuk melihat kebaikan. Kerana daripada setiap perkara yang buruk, ada yang baik jika anda melihatnya, jika anda membuka fikiran anda. “

Loading...