Russell Brand mempunyai hack yang paling genius untuk menangani kemarahan

Pelawak, pelakon, dan pengarang Inggeris Russell Brand adalah salah satu daripada orang yang paling berpengalaman, terkenal atau sebaliknya, anda mungkin pernah bertemu. Dia mengubah wawancara pagi ke sesi meditasi yang cepat. Tanpa omongan tunggal.

“Meditasi adalah perundingan anda dengan perasaan anda yang anda ingin fikirkan dan anda mahu melakukan perkara-perkara, ada banyak teknik, anda mengikuti nafas anda, anda duduk di tempat yang selesa,” katanya. “Saya membawa ketegangan di dalam rahang saya dan di sekeliling mataku. Imbas tubuh awak di mana anda membawa ketegangan, adakah di dalam bahu anda, adakah di wajah anda?

Russell Brand pada pemulihan daripada ketagihan dan anak perempuannya yang ‘jahat’

Oktober.03.201710:52

Seluruhnya mengambil masa kira-kira lima minit, dan sebagai seseorang yang terus-menerus luka, saya dapat membuktikan bahawa ya, ia berfungsi. “Saya rasa baik dan santai,” kata Brand. Beliau mengiktiraf kehidupannya yang lebih seimbang untuk Meditasi Transendental, yang dia amalkan dua kali sehari.

David Lynch dan Oprah Winfrey adalah antara nama terkenal lain yang mengamalkan TM. Jika anda melakukannya dua kali sehari, selama 20 minit, anda boleh menangani tekanan dan kebimbangan dengan lebih baik, menurut asas Lynch.

Bagi Jenama, dia telah menulis sebuah buku baru, “Pemulihan: Kebebasan dari Ketagihan Kita,” mengenai semua perkara yang kita ketagih, dari ping hingga minuman keras untuk terkenal dengan makanan. Untuk lebih baik atau lebih teruk, dia tahu apa yang dia tulis. Jenama mengakui menggunakan heroin dan telah melalui pemulihan; dia mengatakan dia bersih dan sedar selama lebih dari 14 tahun.

Dia juga kini berkahwin dengan Laura Gallacher, dan kedua-dua ibu bapa anak perempuannya, Mabel, hampir 1. Secara tipikal, mod Jenama yang tidak ditapis, dia memberitahu pendengar podcastnya bahawa dia telah merapikan nosehairsnya buat kali pertama sebelum perjumpaan. Sekarang, dia berada dalam keadaan ibu bapa.

“Saya melihat pembelajaran anak saya berjalan kaki, bagaimana dia akan belajar berjalan kaki, dia terlalu sedikit, kakinya seperti perlawanan kecil,” kata Mabel. “Tetapi dia akan, saya bayangkan, belajar berjalan dan dia akan memperoleh bahasa.”

Bagaimanakah dia merancang untuk menangani isu-isu penyalahgunaan dan penagihan bahan, khususnya dengan anaknya?

“Saya fikir ia akan muncul sebelum perlu dibina, ia akan menjadi perasaan. Saya mungkin tidak akan mengajar anak saya untuk mengatakan, ‘Saya marah.’ Tidak, anda tidak marah, sementara anda sedang mengalami kemarahan, kemarahan akan pergi, dan anda akan merasa sama, “katanya. “Ketagihan pertama adalah kecanduan kepada bahan kimia yang kami hasilkan dalam tubuh kita.”

Sudah tentu, Brand segera menusuk mana-mana kenyataan perisytiharan.

“Ini hanya satu teori, bayi saya tidak boleh bercakap lagi, saya mungkin akan kecewa,” katanya.

Loading...