Mulakan pagi anda dengan latihan 7 minit ini dari Dr. Oz

Dr Oz baru-baru ini menjemput Joy Bauer ke studionya untuk belajar senaman 7 minit yang dia lakukan setiap hari. Walaupun makan hak adalah penting, senaman juga merupakan sebahagian besar persamaan apabila ia datang untuk kekal sihat.

Bersama-sama, mereka menunjukkan latihan 7 minit yang Dr. Oz bersumpah dengan!

Mereka memulakan senaman dengan meregangkan dan membongkok lutut kiri dan kanan mereka, untuk membuka pinggul mereka. Cuba sentuh jari kaki anda. Sekiranya anda tidak boleh, sentuh lutut atau pinggul anda. Selepas regangan, masuk ke dalam papan dan mula melakukan push-up. Cuba sepuluh!

Kegembiraan Bauer workout with Dr. Oz.
Dr Oz menunjukkan kegembiraan bagaimana untuk melakukan push-up yang betul.HARI INI

Seterusnya, lengkapkan ke bahagian lain dan sentuhan hidung ke tanah dengan perlahan-lahan, akhirnya membawa diri ke pose anjing yang menghadap ke bawah.

Dari pose ini, ambil kaki kanan anda ke siling dan gulung pinggul kanan anda terbuka dengan melengkung ke kanan. Bawa kaki anda lurus dari yang menimbulkan pose pahlawan. Pastikan untuk bernafas secara berterusan sepanjang senaman ini.

Garis belakang supaya tangan kiri anda berada di bawah lutut kiri anda dan bengkokkan lutut kanan anda. Kembali ke pahlawan menimbulkan kemudian ke segitiga berpose untuk melepaskan sisi lain anda.

Kegembiraan Bauer joined Dr. Mehmet Oz for a quick yoga sequence
Dr Oz dan Joy Bauer mempamerkan pangkat pahlawan terbaik mereka.HARI INI

Kemudian, bersandar ke kapal terbang dan kemudian kembali ke papan papan untuk melakukan lebih banyak push-up.

Sekali lagi, kembali ke atas menghadap anjing, kemudian lancar beralih ke anjing yang menghadap ke bawah.

Ulangi rutin yang digariskan di atas, tetapi pada kaki yang bertentangan. Pada ketika ini, anda sepatutnya kurang dari satu minit lagi! Berayun di bawah anda di pose duduk untuk mengakhiri senaman dengan beberapa tempat duduk. Ini akan mengukuhkan teras anda.

Kegembiraan Bauer joined Dr. Mehmet Oz for a quick yoga sequence
Tamatkan latihan dengan beberapa duduk!HARI INI

Latihan ini akan membantu anda mempersiapkan mental untuk hari yang panjang itu!