Model kecergasan hamil menunjukkan perut rata, melawan pengkritik

Perutnya yang sangat kencang akan menjadi iri bagi kebanyakan wanita, tetapi pada 6 bulan mengandung, model yang tidak dapat ditandingi dengan gaya kecergasan dan pakaian dalam adalah menggambarkan kritikan dan keprihatinan.

Sekarang Sarah Stage, yang mencemuh sejenis semasa kehamilan pertamanya, melawan balik.

“Saya berada di tempat dalam hidup saya di mana kebahagiaan, kedamaian dan kegembiraan menjadi keutamaan saya,” tulisnya dalam jurnal Instagram yang memaparkan dia di pantai memakai bahagian atas dan bahagian bawah bikini yang menunjukkan abahnya.

“Terutama # 6monthspregnant, tidak ada ruang untuk sebarang negativiti jadi sila ambil di tempat lain. Bayi # 2 sihat dan mengukur dengan baik, “katanya.

https://www.instagram.com/p/BWajzy8nNvI

Tahap juga menyatakan bahawa sejak anak sulungnya dilahirkan dengan sihat dan beratnya hampir 9 kilogram, dia berfikir “orang akan lebih memahami selama kehamilan ini dan menyimpan komentar mereka yang tidak peduli kepada diri mereka sendiri.”

Ini adalah peristiwa yang paling terkini Peringkat telah menjawab pengkritiknya. Dua minggu yang lalu, selepas menyiarkan video tentang dirinya sendiri, dia menjawab komen dalam talian yang menyebutnya “taksub” dengan tubuhnya dan mendesaknya untuk “mengambil mudah” kerana keadaannya.

“Bayi baik-baik saja di perut saya baik dan selamat semasa saya bersenam. Doktor saya telah memberi saya OK untuk terus bersenam semasa mengandung tetapi jika anda mengharapkan sila semak dengan dr anda. pertama kerana semua orang berbeza! “katanya.

Peringkat telah mengalami tindak balas yang sama pada tahun 2015, ketika dia membawa anaknya dan mencatatkan foto dirinya pada bulan-bulan terakhir kehamilannya yang lebih langsing daripada banyak wanita pada hari yang baik.

Dia juga berasa goyah selepas menyiarkan foto sembilan hari selepas melahirkan perutnya.

Lain-lain fanatik kecergasan hamil juga merasakan membakar pengkritik selepas memamerkan badan-badan mereka. Tahun lepas, blogger Australia dan bidan Hannah Polites dituduh “membunuh bayi anda” kerana berolahraga terlalu banyak semasa hamil.