Lihat ‘Sarjana Muda’ tawanan Britt Nilsson membuka peluang untuk mempunyai bulimia di acara itu

“Sarjana muda” alum Britt Nilsson membuka diri tentang pertempuran di belakangnya dengan bulimia semasa di pameran realiti popular.

Nilsson, yang bersaing untuk cinta Chris Soules pada musim 19 – dan kemudian berhadapan dengan (dan kalah) terhadap Kaitlyn Bristowe untuk mendahului pada musim 11 “The Bachelorette” – mendapat kejujuran tentang perjuangannya dengan gangguan makan dan penyalahgunaan dadah dan alkohol dalam blog video yang menguap di saluran YouTubenya.

“Ucapan saya pada dasarnya saya mahukan semuanya, sepanjang masa,” jelas Nilsson. “Itulah yang membuat saya orang yang benar-benar gembira … Saya benar-benar suka menjalani kehidupan, saya benar-benar menikmati kehidupan yang begitu banyak – tetapi saya juga tidak tahu bila hendak berhenti.”

ABC's
Britt Nilsson pada musim 11 “The Bachelorette.”Craig Sjodin / ABC melalui Getty Images

Bintang realiti mendedahkan bahawa dia bergelut dengan gangguan makan pesta sejak dia seorang gadis muda dan mengembangkan bulimia di kolej, ketika dia juga kecanduan kokain. “Saya banyak malu, dan itu hanya menendangnya,” katanya. “Semua ketagihan cukup berkaitan dengan rasa malu dan mengelakkan kesakitan, dalam pengalaman saya.”

Selepas kolej datang “tahun yang sangat gelap,” kata Nilsson. “Saya membingungkan sepanjang hari, membuang masa, saya bersembunyi kerana saya sangat malu – saya hanya malu dengan diri saya sendiri.”

Tambah Nilsson, “Saya tidak memberitahu sesiapa kerana saya fikir ia terlalu memalukan.”

Berada di set “Ijazah Sarjana Muda” pada tahun 2015 mencetuskan kambuh dengan bulimia.

Bertemu keluarga yang tinggal di rumah ‘Sarjana Muda’

Januari.19.201700:39

“Bagi saya, mempunyai banyak makanan di mana-mana … ia menjadi terlalu banyak,” katanya. “Saya mempunyai rasa sakit dan kecemasan, saya merasa tidak selamat, saya tidak cukup merasakan, saya tidak tahu apa yang berlaku, saya terlepas keluarga saya.”

Dia bimbang bahawa mikrofon pameran itu akan menimbulkan bunyi muntahnya. “Awak cakap 24/7,” katanya terus. “Saya akan mengambil mic saya dan cuba menyembunyikannya di bawah tuala supaya mereka tidak akan mendengar saya melemparkan.”

Bintang itu berkata dia tidak mempunyai minuman dalam setahun, dan menguji tunangnya, Jeremy Byrne, dengan membantu dia dengan pertempuran bulimianya. “Dia hanya tersekat dengan saya, dia akan bertanya kepada saya mengenainya, dia akan menjaga saya bertanggungjawab, dan ia benar-benar mendapat banyak, lebih baik,” katanya..

Dia juga menggesa orang lain yang berjuang untuk “memberitahu seseorang.”

“Beritahu seseorang yang anda tahu, kerana hanya membiarkan rahsia keluar adalah bahagian terbesar,” kata Nilsson. “Kami hanya sakit kerana rahsia kita.”