Latihan ini membuatkan anda berasa seperti anda melangkah ke dalam permainan video – dan kami mencuba!

Pernah tertanya-tanya bagaimana ia menjadi watak dalam permainan video – tanpa berat badan melompat ke udara, mata pendapatan untuk maju ke peringkat seterusnya dan bergerak pada kelajuan yang mencerahkan? Nah, senaman unik ini di New York City membawa suasana permainan video ke kehidupan … Adakah anda fikir anda boleh bersaing dengan laju?

Latihan intensiti tinggi ini menjadikannya terasa seperti anda melangkah ke dalam permainan video

Nov.03.201701:43

Latihan, yang dihasilkan AG6, adalah kelas intensiti tinggi, berasaskan litar yang menggunakan lantai cahaya interaktif, dinding dan latihan selang untuk menguji badan dan fikiran anda.

Pusat kecergasan dan sukan New York City, Asphalt Green, membawa latihan dari Eropah ke A.S. pada tahun 2016 – dan ia telah menyalakan dunia kecergasan sejak.

Semasa kelas 45-minit, terdapat tujuh stesen yang akan anda putar. Setiap direka bentuk untuk mengendalikan kumpulan otot yang berbeza di dalam badan anda … Dan budak lelaki itu berfungsi: Kelas itu adalah seperti apa yang pernah saya alami.

Ia dipimpin oleh seorang pengajar – dan teknologi sebenar. Sesetengah stesen adalah kekuatan dan tumpuan teras, sementara yang lain, menguji kelajuan minda dan reaksi anda. Kelas menggunakan teknologi untuk mencabar anda: isyarat visual dan sasaran dimasukkan ke dalam beberapa stesen.

Sam Okazaki / HARI INI

Salah satu stesen kegemaran saya ialah lantai dan dinding cahaya. Dinding dan lantai dilabelkan dengan nombor yang berbeza dalam grid. Angka-angka akan menyala, sebagai cepat untuk membuang bola ubat pada nombor itu atau tekan nombor itu dengan kaki atau tangan anda.

Kelas 45 minit terbang! Saya tidak mempunyai masa untuk berfikir apabila ia akan berakhir. Saya 100 peratus memberi tumpuan kepada setiap sasaran untuk setiap stesen dan tiada yang lain.

Sam Okazaki / HARI INI

Lampu berwarna terang, muzik bertenaga tinggi dan stesen interaktif mengambil latihan ini ke peringkat seterusnya. Pada masa saya menyelesaikan pusingan pertama stesen saya, saya habis! Menjelang akhir kelas saya terhempas – dan bersedia untuk berehat. Saya menguji had saya dengan cara yang saya tidak fikir saya mampu … Dan saya sakit untuk minggu yang baik selepas ini, tetapi saya pasti akan pergi lagi!

Loading...