Kim Kardashian West mendedahkan anak lelaki Saint telah dimasukkan ke hospital untuk radang paru-paru

Kim Kardashian West menamatkan 2017 dengan nota “menakutkan” ketika dia menyaksikan anak mudanya, Saint, peperangan paru-paru.

https://www.instagram.com/p/BddCMgqFd_Y

Bintang TV realiti itu berkongsi post Instagram yang penuh dengan rasa terima kasih kepada doktor dan jururawat yang menjaga anaknya berusia 2 tahun – yang ayahnya Kardashian West, rapper Kanye West – mendedahkan dia menghabiskan tiga hari yang menakutkan di hospital itu kerana keseriusan penyakitnya.

“Anak lelaki saya yang berharga sangat kuat!” Kardashian West, 37, menulis di sebelah foto yang memegang Saint Saint kecilnya. “Selepas menghabiskan tiga malam di hospital dan melihat bayi saya mendapat pelbagai IV dan disambungkan ke mesin oksigen, akhir tahun kami mencabar. Pneumonia sangat menakutkan.”

Bintang bintang “Menjaga Dengan Kardashians” menyampaikan rasa terima kasihnya kepada para profesional perubatan di mana-mana, dan membiarkan peminat tahu Saint kini berada di rumah dan merasa lebih baik.

View this post on Instagram

Happy Holidays

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

“Saya hanya ingin mengucapkan terima kasih kepada setiap jururawat dan doktor di luar sana yang bekerja keras sepanjang masa. Kami sangat berterima kasih kepada anda semua!” dia menulis. “Dia rumah dan semua yang lebih baik, dia sangat berdaya tahan, saya pasti dia akan berkata perjalanan ambulan itu sejuk! Saint kuat saya.”

Perlindungan Jackie O-gaya Kim Kardashian membangkitkan kontroversi

Ogos.29.201700:33

Beberapa hari yang lalu, Kardashian West berkongsi foto keluarga bertema bercuti khas dengan West, 40, anak lelaki mereka, dan anak perempuan mereka yang comel Utara, 4.

Pasangan itu kini menjangkakan anak ketiga mereka – anak perempuan kedua – melalui pengganti.

Di sini ingin Saint dan seluruh keluarganya gembira dan sihat 2018!