Kevin Smith pulang ke rumah selepas serangan jantung besar-besaran: ‘Hati berasa baik!’

Kevin Smith adalah rumah dari hospital.

Pengarah “Clerks” meninggalkan Glendale Adventist Hospital di California pada hari Rabu, tiga hari selepas mengalami serangan jantung besar-besaran di antara pertunjukan komedi berdiri.

“Rumah sekali lagi, rumah lagi, jiggety-jig! Rumah adalah di mana hati dan jantung berasa baik! Ia sebenarnya mendapat lebih banyak aliran darah dan oksigen daripada yang ada dalam masa yang lama.Jadi saya ALERT, untuk sekurang-kurangnya berkata! Terima kasih kerana semua perkataan yang baik, orang – dari Vegetarian Kev, Hari 2! ” bintang itu, yang kelihatannya beralih kepada diet vegetarian, menulis tweet kepada peminat.

Smith, 47, dijadual mengadakan sepasang pertunjukan di Glendale pada Ahad, tetapi dibatalkan pertunjukan kedua ketika dia mula sakit. Selepas diambil oleh ambulans ke hospital, Smith terkejut apabila mengetahui dia mengalami serangan jantung “janda”.

“Sekiranya saya tidak membatalkan persembahan 2 untuk pergi ke hospital, saya akan mati malam ini,” katanya kepada peminat di media sosial Isnin lalu.

Pada hari Selasa, Smith, yang bapanya mati akibat serangan jantung besar-besaran di 67, berkongsi video Facebook dirinya di bilik hospitalnya. Dalam klip 19 minit, pelakon dan pengarah menceritakan peristiwa yang membawa kepada serangan jantungnya, termasuk rasa mual.

“Saya dengan jujurnya saya mendapat susu buruk,” kata bintang itu, yang mendedahkan pada tahun 2015, dia menurunkan 85 pound. Tidak sampai dia mengalami sesak nafas bahawa dia meminta bantuan perubatan.

Di dalam bilik kecemasan, Smith mengetahui sejauh mana kesnya. Doktor mendapati penyumbatan 100 peratus di arteri menurun anterior kirinya (LAD), salah satu daripada tiga arteri yang membekalkan aliran darah ke jantung. Mereka segera bergegas ke dalam stent di hatinya.

Serangan jantung Kevin Smith: Adakah anda mengenali seorang ‘janda’?

Februari.27.201804:32

Berhampiran dengan hujung video, seorang emosi Smith mendedahkan, “Ada saat ini di mana saya suka, ‘Saya mungkin mati.'”

Jadi, saya fikir tentang segala-galanya, tentang ibu bapa saya dan bagaimana mereka membesarkan saya, dan adik saya dan kakak saya dan kawan-kawan saya dan isteri saya dan kanak-kanak saya dan kerjaya yang pelik dan indah ini yang saya begitu lama, dan saya, seperti, kandungan … … Apa perjalanan itu sudah. ​​”

Walaupun dia bersyukur kerana rasa “tenang” pada hari Ahad, Smith berkata dia sangat gembira kerana diberi lebih banyak masa.

“Saya suka hidup, hidup saya buat saya, saya tidak mahu membiarkannya pergi,” katanya.