Ketagihan kelas putaran anda mungkin menjadi sebab anda mendapat berat badan

Jurulatih selebriti Tracy Anderson memberitahu majalah Redbook bahawa kelas pemangkasan yang bergaya dan bergaya itu sebenarnya boleh membuat anda bertambah berat – terutama di paha anda, dan terutamanya jika semua yang anda lakukan untuk bersenam adalah berputar.

Spin class
jika senaman anda, pernah, berputar, anda perlu menambah latihan ketahanan jika penurunan berat badan adalah matlamat anda.Shutterstock

Dia ada sesuatu, bersetuju pakar kecergasan Michael Mantell.

“Orang ramai melakukan kardiovaskular sebagai cara utama yang mereka cuba menurunkan berat badan, dan masalahnya ialah 60 peratus berat badan mereka adalah lemak, dan 40 peratus adalah otot,” kata Mantell, yang merupakan perunding kecergasan kanan untuk tingkah laku sains untuk Majlis Amerika mengenai Latihan.

“Dan kita tidak mahu kehilangan otot tanpa lemak, kerana otot tanpa lemak membakar lebih banyak kalori per kilogram, sehari daripada lemak tidak.”

Baca lebih lanjut: Untuk penurunan berat badan, BAGAIMANA anda bersenam adalah lebih penting daripada berapa banyak

Kelas spin sememangnya boleh menambahkan pukal ke paha anda – tetapi perlu diingat bahawa otot itu, tentu saja, tidak gemuk. Alasan lain yang berputar – atau mana-mana program senaman – boleh menyebabkan kenaikan berat badan: Ia menjadikan anda sangat lapar, dan memberikan anda cara yang berguna untuk mewajarkan bir pasca kelas, atau kentang goreng, atau apa sahaja Kryptonite kalori peribadi anda.

Natalie Morales mencuba trend kecergasan terkini

Januari.18.201604:01

Jika anda suka SoulCycle dan sebagainya, jangan berhenti. Kronio intensiti tinggi adalah cara yang berkesan, berkesan untuk membakar kalori, dan pedaling memberikan anda latihan ketahanan.

Tetapi jika satu-satunya latihan anda, pernah, berputar, anda perlu menambahkan lebih banyak latihan perlawanan, dua atau tiga kali seminggu, jika penurunan berat badan adalah matlamat anda. Ini bermakna beban angkat (berat atau mesin percuma), program seperti P90X, atau klasik: push-up, pull-up, squats, lunges.

Baca lebih lanjut: Adakah diet atau senaman yang terbaik untuk penurunan berat badan?

Sebenarnya, “lebih banyak latihan rintangan” adalah nasihat yang kukuh bagi sesiapa yang cuba menurunkan berat badan, sama ada atau tidak berputar adalah perkara anda, kata Mantell.

“Kebanyakan orang berkata jika anda mahu menurunkan berat badan, anda mengurangkan kad kardio dan anda menambah latihan perlawanan,” katanya.