Joey Feek, menari dengan suami yang setia, Rory, ‘tidak dapat lagi tidur’

Malah hospis juga boleh mendapatkan Joey Feek juga. Sekarang tidur di atas katil, penyanyi negara itu meminta untuk memimpin suaminya dan pasangannya, Rory, dalam tarian di rumah ibunya.

Semangat Joey Feek diangkat bermain dengan anak perempuan

Nov.13.201500:42

“Beberapa hari yang lalu, pada hari terakhir Joey berjalan, saya memeluknya di ruang tamu dan sekali lagi meletakkan tangannya dan saya menari,” tulis Rory di blog mereka, Ini Is Life, Ahad. “Dia bersahabat dengan tongkatnya dan saya dengan lembut menggerakkannya di seberang bilik yang menyanyikan lagu ‘You Look So Good In Love’ dari George Strait di telinganya.”

Rory menulis bahawa di tengah-tengah lagu itu, Joey bertanya apakah dia boleh memimpin.

“Dan saya mengikuti pendahulunya semasa perlahan-lahan kami melangkah di lantai ruang tamu mama,” kata Rory.

BERKAITAN: Penyanyi Country Joey Feek membuka peluang untuk ‘mencari damai’ dengan mati dalam wawancara yang terang

https://www.instagram.com/p/-RgMzJoSNq

Dalam esei tulusnya, yang terbaru dalam siri yang dikhaskan untuk pertempuran isterinya dengan kanser serviks peringkat IV, Rory menyatakan bahawa Joey tidak boleh keluar dari tempat tidur, tetapi tidak seorang pun daripada mereka merasa yakin ini adalah akhir.

https://www.instagram.com/p/93mHkFISKg

Dia menggambarkan pengalaman hospis sebagai “roller coaster,” sambil menambah:

“Sekali sekalipun cahaya beliau sangat redup dan dia tidur sepanjang masa dan bergelut dengan perkara-perkara yang paling mudah dan kita (bersama-sama dengan doktor dan hospis) percaya bahawa masa mesti sangat dekat … Dan kemudian, dia akan membangkitkan satu hari dan mula bercakap dan kita akan melihat percikan yang biasa di matanya Dan dia akan menjadi sangat jelas dengan pemikirannya, kita akan berkumpul di bilik sebelah dan berkata, ‘mungkin mungkin …?’ “

https://www.instagram.com/p/-GwYSEISDB

Esai Rory dipenuhi dengan foto-foto terang Joey di hospis. Di dalamnya dia tersenyum dengan keyakinan dan personaliti.

“Dengan semua yang dia lalui, saya hanya mahu dia dilihat dengan cahaya yang baik. Jadi, walaupun saya amat amatur dengan kamera, saya cuba menggunakan lensa dan kata-kata saya untuk mengangkat Joey,” kata Rory. “Seperti mana-mana wanita, isteri saya sedar tentang apa yang telah dilakukan oleh kanser kepadanya. Siapa yang dia lihat di cermin hari ini kelihatan seperti orang lain … bukan wanita yang dia rasa seperti dia berada di dalamnya. tahu bahawa.”

Joey Martin Feek,Rory Lee Feek
Pasangan itu pada tahun 2009.Fail AP

BERKAITAN: ‘Joey sedang damai’: Penyanyi memasuki hospis, menghabiskan hari-hari terakhir mandi dengan cinta

“Jadi, dengan hati-hati saya memilih apa yang saya kongsikan. Ia akan memecah hati saya untuk beribu-ribu ‘sebelum’ gambar di luar sana yang cantik dan sihat sepanjang tahun ini … digantikan di dalam minda dan hati orang ramai dengan satu gambar ‘selepas’ dari apa yang telah dilakukan kanser, “tulisnya. “Dia mahu diingati sebagai penyanyi lagu, isteri yang setia, ibu yang penyayang, bukan pesakit kanser.”

Beliau berkata bahawa mereka akan terus berkongsi perjalanan mereka yang paling peribadi dengan orang ramai kerana “berkongsi apa yang kita alami dengan orang lain adalah benar-benar kita perlu memberi.”

Loading...