Joey Feek memainkan pakaian dengan anak perempuan Indiana dalam gambar comel

Joey Feek mendapati kekuatan untuk bermain pakaian dengan anak perempuannya berusia 21 bulan, Indiana, ketika ia hampir hujung hidupnya.

Pada 1 Disember, penyanyi negara berusia 40 tahun, yang didiagnosis dengan kanser serviks peringkat IV pada tahun 2014, mencatatkan gambar sebelahnya dan anak perempuannya memakai topi topi putri puteri dengan braids.

“Pigtail buatan tangan dan trik roda dua tangan,” tulis Joey di Facebook.

BERKAITAN: Joey Feek, menari dengan suami yang setia, Rory, ‘tidak boleh lagi tidur’

Suaminya, Rory Feek, telah mengemaskini peminat kesihatan Joey menerusi blognya. Dalam catatan hari Ahad, “Braver Than Me,” dia berkongsi ingatan tentang masa yang istimewa di mana dia membawanya ke dalam tangannya dan mereka menari.

View this post on Instagram

…our little walker rider

A post shared by Rory Feek (@roryfeek) on

“Beberapa hari yang lalu, pada hari terakhir Joey berjalan, saya mengambilnya dalam pelukanku di ruang tamu dan sekali lagi meletakkan tangannya di saya dan kami menari,” tulis Rory.

View this post on Instagram

it's all about love.

A post shared by Rory Feek (@roryfeek) on

“Dia bersahabat dengan tongkatnya dan saya melangkah lembut di seberang bilik menyanyi George Strait yang ‘You Look So Good In Love’ di telinganya,” katanya. “Di tengah-tengah lagu itu, kerana saya berhati-hati untuk tidak menginjak kakinya – dia berhenti dan memandang saya dan berkata, ‘Bagaimana jika saya memimpin?’ Dan saya mengikuti pendahulunya ketika perlahan-lahan kami melangkah di lantai ruang tamu mama. “

BERKAITAN: ‘Saya mahu menaikkan bayinya’: Joey Feek mendapati kesenangan dalam salji ketika memikirkan anak perempuannya

“Seperti menari, dia mahu melakukan hak ini, atau tidak melakukannya … untuk berkongsi yang baik, yang buruk, dan yang cantik,” Rory terus menulis. “Dan kami akan melakukannya.”

Semangat Joey Feek diangkat bermain dengan anak perempuan

Nov.13.201500:42