Jenna Wolfe mengucapkan selamat tinggal kepada HARI INI, mengenang selama 8 tahun yang lalu

Bagaimanakah saya dapat merangkumi 8.5 tahun pekerjaan dalam satu nota ringkas? Mulakan dengan membaca kelajuan melalui perkara berikut:

Kayu arca Whitewater, tenggelam dalam kolam renang, bersenang-senang di kolam renang, bersenang-senang di sekolah di luar padang Utah, terbang jetpack air, terbang jetpack tanah, (saya bodoh yang melakukan kedua-duanya), perlumbaan Indy 500 dengan Mario Andretti (190 mph ), luncur papan salji, berselancar, ski air, melatih Lester, terbang dengan F18 dengan Angels biru (700 mph), melakukan pertunjukan duyung di bawah air, memanjat pokok 50 kaki dengan pembalak profesional, Kung Fu berjuang dengan tuan yang sebenar, mendapatkan jatuh dalam labirin jagung yang besar, menghabiskan malam di sebuah hotel berhantu, makan malam di meja yang menjentikkan 100 kaki di langit, berjalan di dalam ruang penjara berhantu, melepaskan struktur bebas tertinggi di dunia, menginjak 30 kaki tiang di balap perahu, heli-boarding (mendapatkan turun helikopter dari sisi gunung ke snowboard ke bawah), meluncur kuasa, melancarkan roller, menyelam di lautan, menilai “Iron Chef America,” berlari Empire State Langkah-langkah bangunan, ruang-kampi dengan Richard Branson, mencipta rasa Ben & Jerry, melayari perairan panjang terpanjang di dunia, berjalan kaki catwalk sebagai model belon, belayar ke Alcatraz dengan kapten buta, mengulang semula pemandangan tasik dari “Dirty Dancing,” kecil peranan dalam tiga episod “Law & Order”, memancing lalat, DNA dating, diet gila, penyusuan awam, mempunyai dua bayi dan keluar pada televisyen nasional.

Jenna Wolfe
Samantha Okazaki / TODAY

Whew!

Di sana. Lapan tahun yang menakjubkan. Saya ketawa. Saya mencintai. Saya telah mempelajari. Saya gagal. Saya jatuh. Saya bangkit kembali. Saya jatuh lagi. Saya mengusap lutut saya, memar ego saya, hilang jalan saya, dan kehilangan telefon saya. Dua kali.

Tetapi saya juga membesar, membuat kawan-kawan yang hebat, jatuh cinta, melihat dunia (saya pergi ke Kanada), mengumpul pengembaraan baru, merasai makanan baru, memalukan diri saya sendiri, Googled sendiri, mendaftar untuk Instagram, bersungguh diri, bekerja pada hujung minggu, dan setiap minit di antara, melalui banyak bandar-bandar yang dinamakan, menjadi terlalu banyak gim hotel untuk menyebutnya, melupakan ID NBC saya terlalu banyak untuk dikira, dan dengan begitu perlahan mencelupkan kaki saya ke dewasa (jangan menilai saya, ia hanya jari kaki bayi).

Jenna Wolfe, Stephanie Gosk, and daughters Harper and Quinn
Jenna Wolfe, Stephanie Gosk, dan anak perempuan Harper dan QuinnBaiklah oleh Jenna Wolfe

Tidak banyak bilik yang menggeliat dalam semua pengembaraan itu. Dan sementara itu tidak ada malu yang menggembirakan, ia tentang masa itu untuk bergerak sekarang.

Diberikan, kehidupan akan menjadi lebih mudah sekiranya kita semua tinggal di lorong yang diberikan kepada kita, tetapi dengan memainkannya selamat, kita terlepas pada tahap tinggi dan rendah dan di situlah semua pertumbuhan berlaku.

Jadi bagi saya, sudah tiba masanya untuk menyeberang di luar zon selesa saya, tidak kira di mana saya berakhir. Terima kasih kepada kakitangan NBC dan krew untuk membuat saya kelihatan baik, pintar pintar, dan membantu saya memberitahu semua cerita saya.

Jenna Wolfe

Anda akan memaafkan saya jika saya mengambil senarai panjang pengembaraan yang menakjubkan dengan saya … kerana mereka AKAN saya. Apa yang saya lakukan adalah siapa saya dan tidak kira sejauh mana kerjaya ini membawa saya, itu tidak akan berubah.

Jadi, jika anda menyerang saya di sekitar “bandar,” kata hi. Jika tidak, hantarkan dan semak masuk … secara peribadi, di media sosial atau melalui penjahit langit.

Bercakap tentang penulisan, buku baru saya, “Thinner in 30,” keluar pada bulan Januari. Ini semua yang saya tahu mengenai kesihatan dan kecergasan yang ditaburi dengan sedikit kehidupan dan ketawa. Pada dasarnya saya … dimasukkan ke dalam kata-kata … disumbat ke dalam hardcover.

Jenna Wolfe
Jenna Wolfe menunjukkan beberapa latihan untuknya.Samantha Okazaki / TODAY

Helen Keller pernah berkata: Kehidupan adalah sama ada pengembaraan yang berani atau tidak.

Dia betul. Akhirnya, kami hanya menyesali peluang yang kami tidak ambil.

Katakan ya.

Jenna

Twitter

Instagram

Facebook

jennawolfe.com