Jane Fonda mendedahkan bahawa dia mempunyai pertumbuhan kanser yang dikeluarkan dari bibir

Jane Fonda mahu peminatnya tahu bahawa dia sudah berbuat baik sekarang – walaupun pada hakikatnya dia dilihat dengan perban di wajahnya minggu ini.

Semasa temubual Siri BUILD pada hari Isnin, pelakon dan aktivis mendedahkan bahawa dia mempunyai pertumbuhan kanser yang dikeluarkan dari bibir bawahnya.

Jane Fonda dan Lily Tomlin pada ‘Grace and Frankie,’ persahabatan, persamaan wanita

Januari.16.201806:50

“Saya hanya mahu menerangkan pembalut itu,” katanya. “Saya hanya mempunyai kanser yang diambil dari bibir saya, saya fikir ia akan sembuh dalam masa sebelum saya tiba di hadapan anda, tetapi tidak apa-apa, saya hanya ingin menerangkannya.

Dan dia tidak mahu membuat banyak masalah mengenainya. Itulah sebabnya, selain mendapat tagihan kesihatan yang bersih, dia berfikir ada perkara yang jauh lebih penting untuk dia dan orang lain untuk memberi tumpuan.

“Nah, dunia ini hancur, apa bibirnya?” Yang berusia 80 tahun itu mengangkat bahu, kemudian menambah, “Ya, mereka lakukan (biopsi). Saya akan baik-baik saja, terima kasih.”

Fonda disertai oleh rakannya dan bintang bersama “Grace and Frankie”, Lily Tomlin, semasa sembang dan sekali lagi, ketika mereka bergambar bersama.

Dalam satu tembakan Fonda berkongsi pada Instagram, dia melihat menutup mulutnya dengan tangannya, seolah-olah dia berkongsi rahsia dengan dia.

“Saya telah menemui cara yang bijak untuk menyamarkan pembalut bibir saya dari penyingkiran kanser,” katanya dalam tajuk.

Bukannya dia perlu menyamar. Bintang yang selalu glam masih kelihatan gambar sempurna, pembalut atau tidak, seperti yang kita lihat untuk diri kita sendiri ketika dia dan Tomlin berhenti oleh HARI INI hari Selasa.

Jane Fonda
Pelakon Jane Fonda melawat Build Series untuk membincangkan Musim 4 dari “Grace and Frankie” Netflix di Build Studio pada 15 Januari 2018, di New York City.Slaven Vlasic / Getty Images

Apabila topik mengenai prosedurnya muncul, Fonda hanya berkata, “Saya mempunyai sedikit kanser,” dan kemudian dia melambai tangannya di udara, seolah-olah menekankan bahawa dia lebih dari itu – secara fizikal dan sebaliknya.

Sekarang pemikirannya, serta Tomlin, telah berubah menjadi musim keempat hit Netflix mereka, yang keluar Jumaat.