Ibu Las Vegas kehilangan hampir £ 80 tanpa pembedahan atau menyertai gim

Shannon Fleming mengubah badannya tanpa meletakkan kaki di gym.

Ibu Las Vegas telah kehilangan hampir 80 paun dalam satu tahun selepas memutuskan untuk melangkau pembedahan berat badan dan kurus sendiri. Dia mendapat banyak latihan, tetapi di tempat-tempat yang tidak mungkin anda harapkan.

Fleming, yang 5 kaki 6 inci tinggi, mengekalkan berat kira-kira 145 pound ketika dia masih muda. Tetapi setelah berkahwin dan melahirkan seorang anak perempuan, dia menjadi lebih berat tanpa menyadarinya.

“Kami akan keluar untuk makan dan saya akan makan apa sahaja dan tidak senaman sama sekali. Ia secara beransur-ansur datang dari masa ke masa, “kata Fleming, 33, kepada HARI INI.

BERKAITAN: Baca lebih banyak kisah-kisah yang inspiratif dalam halaman Perjalanan Berat Badan saya TODAY

Shannon Fleming weight loss
Shannon Fleming, sebelum kehilangan berat badannya.Courtesy Shannon Fleming

Pada yang paling berat, dia berat 248 pound, memakai saiz 18 seluar jeans dan pakaian saiz 2-3X. Fed, dia sudah bersedia untuk menjalani pembedahan lengan gastrik untuk membuat perutnya lebih kecil pada tahun 2013. Tetapi takut dia tidak dapat mengawal berat badannya, dia kembali seminggu sebelum prosedur.

“Saya memanggil mereka dan berkata, saya akan cuba dan melakukannya sendiri,” kata Fleming.

Salah satu motivasi terbesar beliau adalah belakangnya yang buruk, yang dia cedera tahun lalu. Selepas dua pembedahan belakang, dia menganggap pelangsingan badan akan membantu dia berasa lebih baik.

Dia akhirnya memulakan perjalanannya, secara bersungguh-sungguh, pada 2 Januari 2016. Inilah cara dia kehilangan 77 pound dalam satu tahun:

1. Perubahan rancangan makanan

Matlamat awal Fleming adalah untuk kehilangan 20 pound. Dia menggantikan dua makanannya dengan protein shake, dan kemudian makan malam yang ringan: biasanya, dada ayam bakar dengan sayur-sayuran seperti kacang polong dan wortel, jagung atau kacang hijau.

“Saya kehilangan 20 pound dalam dua bulan,” katanya. “Saya terjebak dengannya dan saya tidak melihat ke belakang.”

BERKAITAN: 8 langkah yang membantu pengantin perempuan ini kehilangan £ 110 sebelum perkahwinannya

Shannon Fleming weight loss
Kredit Fleming menonton apa yang dia makan dan melakukan banyak berjalan untuk berat badannya.Courtesy Shannon Fleming

Fleming mengira betapa dia harus makan dengan bantuan aplikasi Fitness My Pal, yang disyorkan memakan 1,550 kalori sehari. Dia menyimpan had itu sejak dia memulakan, walaupun dia kadang-kadang makan 200 atau 300 kalori kurang daripada matlamat itu.

Dia melekat pada diet rendah natrium, rendah karbohidrat, rendah lemak tepu dan tidak makan banyak gula-gula. Untuk mengubah keadaan, dia kadang-kadang akan mempunyai oat, atau makanan ringan pada cip pra-pakej kecil, bar granola atau puding.

“Saya tidak mempunyai keinginan dan saya perasan sejak saya memulakan perjalanan saya yang tidak boleh saya makan seperti biasa,” katanya..

BERKAITAN: Bolehkah waktu makan membantu anda mengurangkan berat badan??

Wanita kehilangan £ 183 dalam 2 tahun

02.02.201701:00

2. Berjalan

Kerana masalah belakang dan pembedahannya, Fleming tidak dibenarkan melakukan apa-apa jenis latihan selain berjalan. Dia juga tidak boleh mengangkat apa-apa lebih daripada 4 paun.

Jadi, dia menjadi ahli berjalan kaki, sering mengambil lebih dari 100,000 langkah seminggu. Dia mempunyai treadmill di rumah, tetapi cara kegemarannya untuk mendapatkan kiraan langkahnya adalah berjalan-jalan di pusat membeli-belah dan kedai-kedai sementara dia. Jika dia pergi ke Target, sebagai contoh, dia mungkin berjalan di perimeter peruncit besar sambil merebut barang yang dia perlukan untuk membeli.

Shannon Fleming weight loss
Fleming sebelum dan selepas kehilangan berat badannya.Courtesy Shannon Fleming

Dia dan suaminya juga suka berjalan sepanjang Las Vegas Strip dan Fremont Street. Kelajuannya biasanya cepat kerana Fleming cuba untuk mendapatkan kadar jantungnya di atas 150 ketika dia berjalan. Dia memanggil aplikasi S Health di telefon Samsungnya sebagai “motivator yang besar.” Pada satu ketika, Fleming berjalan begitu banyak sehingga dia menjadi salah satu daripada 2 peratus teratas dari semua pengguna yang menjejaki langkah mereka di aplikasinya, katanya..

BERKAITAN: Berjalan adalah kebolehan kecergasan, pakar berkata

3. bermotivasi

Motivasi terbesar Fleming adalah mengetahui bahawa dia tidak sihat dan perlu berubah demi anaknya yang berusia 13 tahun dan suaminya, katanya. Dia berat badannya dua kali sehari – apabila dia bangun dan sebelum dia tidur – memastikan dia tetap berada di landasan. Dia kini memakai saiz 6 seluar jeans dan pakaian saiz kecil atau sederhana.

“Apabila saya mula melihat keputusan, bukan sahaja pada skala tetapi juga perubahan fizikal, ia hanya membuat saya bermotivasi dan saya tidak berhenti sejak saya mula,” kata Fleming. “Saya rasa lebih baik.”

Ikuti A. Pawlowski di Facebook, Instagram dan Twitter.