Dread pushup klasik? Cuba pengganti kesenangan 3 ini untuk melengkapkan tangan anda

Jika anda lebih suka berjalan di atas katil arang panas daripada melakukan push-up, anda berada dalam syarikat yang baik. Mereka sangat baik untuk toning dan menguatkan otot dada, bahu, triceps dan inti, tetapi selain daripada kesukaran mereka, tidak mudah untuk jatuh ke lantai untuk melakukannya.

Oleh itu, jika anda ingin menyentuh tangan anda, berikut adalah beberapa pengganti yang anda boleh cuba. Setiap orang berfungsi pada umumnya otot yang sama seperti push-up, tetapi mereka lebih menyeronokkan.

Jenna Wolfe does wall push ups
Samantha Okazaki / TODAY

Tolong dinding

Fikirkan ini sebagai push-up menegak. Berdiri menghadap dinding dan letakkan tangan anda di atasnya dalam kedudukan push-up. Bend siku anda untuk membawa diri anda lebih dekat ke dinding, kemudian “tolak.” Lakukan 5 wakil (5 kali keluar, 5 kali dalam) dan gerakkan tangan anda lebih banyak dan ke luar ketika anda pergi.

Lantai chest fly
Jenna Wolfe menunjukkan “Lantai Dada Lantai” sebagai sebahagian daripada 100 latihan senamannya.HARI INI

Lantai dada lantai

Berbaring di lantai dengan kaki anda rata, lutut bengkok. Pegang dua dumbbells atau botol air dan angkat mereka terus ke atas dada, telapak tangan menghadap bersama. Perlahan menurunkan berat badan ke setiap sisi dengan menjaga siku sedikit bengkok ke bawah, seolah-olah memeluk pokok besar. Jeda di bahagian bawah (tanpa berehat siku anda di atas lantai) dan bawa mereka kembali bersama-sama. Ulang 12 hingga 15 kali untuk 2 hingga 3 set.

HARI INI
Jenna menunjukkan tumbukan tubi berdiri.

Pukulan tubing berdiri (anda perlu ringan untuk tiub berolahraga sederhana)

Jangkar pusat tiub ke dalam engsel pintu atau objek yang kukuh dan berdiri menghadap jauh dari titik anchor, memegang pada setiap hujung tiub (tiub dengan pemegang pada setiap hujungnya berfungsi dengan baik). Ambil pendirian yang berperingkat-peringkat (satu kaki di depan yang lain) untuk keseimbangan; simpan dada anda dan tinggi apabila anda bergantian “menumbuk” satu lengan dan kemudian yang satu lagi ke hadapan seolah-olah menggunakan beg meninju, sambil mengekalkan abs dan teras anda ketat. Terus bolak-balik untuk 15 hingga 20 wakil; berehat dan ulangi.

Lakukan tiga latihan ini sebagai sebahagian daripada senaman badan atas anda 2-3 kali seminggu untuk keputusan push-up tanpa kesakitan.

Ingin lebih banyak Tip Fitnah Jenna? Daftar untuk surat berita mingguan saya!

Dan dapatkan lebih banyak latihan di sini.