Chip Gaines berlari maraton pertamanya – di alat alatnya!

Dia melakukannya!

Kembali pada bulan Januari, Chip Gaines mengumumkan rancangannya untuk menjalankan maraton pertamanya, dan pada hari Ahad, lelaki Magnolia mencapai golnya.

Joanna Gaines berkongsi foto hubby pembaikan rumahnya ketika dia meletakkan jarak sejauh 26.2 batu di belakangnya dan menyeberangi garisan penamat dengan senyuman yang besar – dan tali pinggang alatnya yang dipercayai.

“Tidak boleh berbangga dengan kamu,” dia menulis bersama pukulan perayaan.

https://www.instagram.com/p/Bic8m-yh16Z

Dalam satu siri video dan gambar yang dimuat naik ke cerita Instagramnya, Joanna berkongsi beberapa mesej inspirasi yang menyambut Chip dan rakan-rakan pelumbanya di setiap penanda mil, termasuk yang membaca, “Anda telah menetapkan fikiran untuknya, sekarang mari kita buat ini perkara berlaku. “

Chip Gaines bersedia untuk maraton (dengan bantuan Joanna dan anak-anak)

30.30.201800:34

Sementara Joanna, yang hamil dengan anak kelima pasangan itu, menyaksikan berlari dari keselesaan kereta golf, ahli keluarga lain – termasuk anak perempuan Ella, 11, dan Emmie, 8 – memukul jalan kaki di pelbagai tempat untuk berkongsi keseronokan dengan mereka bapa.

Tetapi peranan Chip bukan hanya sebagai pelari pada hari Ahad.

Dia dan Joanna juga tuan rumah Maraton Daerah Silo – sebuah acara yang menarik 6000 pelari lain dari tujuh negara yang berbeza ke Waco, Texas, dan mengumpul wang untuk sebab dekat dengan hati Chip.

Semua keuntungan dari perlumbaan akan membiayai penyelidikan kanser jarang menerusi Yayasan Brave Like Gabe, untuk menghormati rakan Chip, Gabe Grunewald, pelari jarak jauh yang telah bertahan sejak tahun 2009.