Bill Gates mengambil Cabaran Es Bucket, meletakkan semua orang lain untuk malu

Hanya apabila anda fikir anda akan mendapat pembekuan otak jika anda melihat satu lagi cabaran ais krim, Bill Gates keluar dengan satu. Dan, seperti biasa, dia melampaui semua orang lain. 

Selepas Ketua Pegawai Eksekutif Facebook Mark Zuckerberg mencabarnya untuk cabaran ais baldi ALS yang telah mengambil Internet dengan ribut, pengasas bersama Microsoft Gates hanya terlalu gembira untuk mematuhi. Tetapi dia bertekad untuk mengalahkan Zuck.

“Saya gembira dapat memberikan kepada ALS, sebab itu hebat,” kata Gates dalam video tontonannya. “Tetapi saya mahu menerima cabaran ini, saya mahu melakukannya dengan lebih baik daripada yang dilakukan.”

Video itu kemudiannya menunjukkan miliarder yang melukis lakaran pelukis yang secara automatik akan membuang baldi ais ke atas kepalanya, dan kemudian memakai topeng kimpalan dan sebenarnya membinanya.

Sebelum mencium dirinya dalam air berais, dia mencabar SpaceX dan CEO Tesla Elon Musk, tuan rumah TV Ryan Seacrest dan kurator TED Chris Anderson untuk melakukan perkara yang sama dalam masa 24 jam.

VIDEO: Lihat Matt Lauer mengambil cabaran ais untuk ALS!

HARI INI mengambil cabaran ais baldi

Ogos.15.201402:38