Berikut adalah cara Derek Hough memotivasi dirinya apabila dia terlalu letih untuk bergerak

Derek Hough telah menjadi wajah akrab di TV selama lebih dari satu dekad, pertama sebagai seorang pelukis pada “Dancing with the Stars” dan kini sebagai hakim di “World of Dance.” Dia kini bersemangat untuk mengajar seni tarian dengan peminat melalui beliau kelas yang diumumkan sahaja.

Bagi sesetengah orang, idea mengambil pelajaran tarian mungkin sedikit menakutkan. (Cuba tanyakan kepada pengantin lelaki untuk mempersiapkan tarian pertama di perkahwinannya.) Tetapi Hough percaya ada manfaat sebenar untuk melangkah keluar dari zona keselesaan seseorang.

Derek Hough on
Hough mengatakan bahawa terdedah adalah salah satu kunci bagi sesiapa yang mungkin teragak-agak untuk belajar bagaimana menari.NBC / Trae Patton

“Dalam pengalaman saya dan dalam tahun-tahun tarian saya atau secara umum melakukan apa sahaja dalam kehidupan, perkara-perkara yang anda agak takut cenderung menjadi perkara yang paling memuaskan, perkara-perkara yang anda rasa paling sungguh, atau hidup, untuk, “katanya kepada HARI INI melalui e-mel untuk siri One Small Thing kami. “Apabila anda melakukannya, anda suka, ‘Wah, saya tidak percaya saya hampir tidak melakukan itu.'”

Hough, yang baru-baru ini mengumumkan lawatan solo solo pertamanya, mencabar orang-orang yang mungkin enggan mempelajari kemahiran baru untuk menolak diri mereka sendiri dan membuat diri mereka terdedah.

Jurulatih ‘Tarian Dunia’ Derek Hough mengumumkan lawatannya ke 60 bandar

Jun.11.201803:12

“Saya fikir apabila anda terdedah adalah apabila anda berani, anda berasa hidup. Apabila anda merasa hidup, anda berada pada tahap yang terbaik, “jelasnya. “Jadi saya akan berkata, Hantahkan diri anda sendiri.

“Saya mengatakan ini banyak tetapi anda tidak perlu menjadi hebat untuk memulakan, tetapi anda perlu mula hebat, jadi masuk ke sana, pergi dan jangan terlalu keras pada diri sendiri.”

Untuk menjadi hebat dalam menari (atau sekurang-kurangnya, OK pada menari), amalan adalah penting, tetapi anda juga perlu “berdaya tahan dan tidak henti-henti” dan mempunyai keupayaan untuk “melepaskan,” menurut Hough.

“Apabila anda boleh melepaskan sedikit dan hanya akan bebas, ini benar-benar apabila anda mula melihat beberapa tarian yang cantik dan menakjubkan,” katanya..

Hough melihat banyak tarian yang indah dan menakjubkan dalam pertandingan realiti NBC, “World of Dance,” bersama dengan rakan-rakan hakim Jennifer Lopez dan Ne-Yo dan tuan rumah Jenna Dewan.NBC

Apa yang dia lakukan untuk memotivasi dirinya apabila dia terlalu letih untuk bergerak? Koreografer tenaga bertenaga berjalan-jalan.

“Untuk merasakan apa-apa dalam hidup, anda perlu merasakannya melalui sistem saraf anda, anda perlu merasakannya secara fizikal melalui badan anda, jadi salah satu cara terpantas untuk mengubah cara anda merasakan adalah menggerakkan badan anda, dan tiba-tiba anda berasa seperti melakukan perkara-perkara, anda berasa seperti bekerja, anda berasa seperti menari, “katanya.

“Jadi saya hanya akan keluar dan pergi berjalan-jalan dan dengan serta-merta ia mengubah keseluruhan tenaga saya. Melangkah keluar, hanya berada di luar, dalam cahaya matahari memberi anda semangat. “

Dengan segala yang dia kerjakan dalam kariernya, Hough mendapati keseimbangan melalui apa yang dikatakannya sebagai pemecatan, atau memfokuskan pada satu projek pada satu masa, sambil tetap bersyukur atas peluang dalam hidupnya.

“Saya fikir apabila saya terus bersyukur ia memberi saya lebih banyak tenaga untuk melakukan lebih banyak perkara dan melaksanakan lebih banyak perkara yang menakjubkan ini,” katanya..

Lihat pratonton langsung rancangan tarian langsung Derek Hough yang baru

Jun.11.201804:22

Tenaga Hough berada pada paparan penuh dalam empat kelas dalam kelas “World of Dance” beliau, di mana dia mengajar gaya tarian cha-cha, jive, kontemporari dan bandar.

“Ini pasti salah satu perkara yang paling saya lakukan, untuk dapat meneruskan pengalaman dan pengetahuan bertahun-tahun kepada orang lain dan melihat mereka berkembang dan melihat mereka menjadi lebih baik,” katanya..

Anda boleh mempelajari lebih lanjut mengenai pelajaran dan mendaftar di worldofdancemasterclass.com.

Untuk petua lebih mudah untuk memperbaiki kehidupan anda, daftarlah untuk surat berita One Small Thing kami.