Bagaimana Savannah Guthrie kekal sihat dengan jadual gila

Savannah Guthrie menjadikannya mudah: Mom to Vale, 2, dan bayi Charley, hari utama TODAY bermula pada pukul 3 pagi – dan ia pergi dari situ. Walaupun dia seolah-olah mempunyai semua di bawah kawalan, dia yang pertama menunjukkan kehidupan kini datang dengan pelbagai cabaran yang berbeza. Seperti masa dia menurunkan Vale di sekolah memakai baju di dalamnya (sekali lagi).

Guthrie baru-baru ini bercakap dengan Marie Claire tentang bagaimana dia makan, bergerak dan mendapati “sejuk” dia. Wawancara ini dipaparkan dalam ciri Wellness 101 majalah dalam edisi Julai, di gerai berita 20 Jun.

“Saya bukan anti karbohidrat, saya hanya cuba melakukan karbohidrat saya pada awal hari, jadi pada penghujung hari, saya cuba bebas karbohidrat,” jelas Guthrie. “Dan pada hari Jumaat dan Sabtu malam, saya makan dan minum apa sahaja yang saya kehendaki. Saya tidak fikir anda boleh melakukan kerja atau ibu bapa tanpa kafein, wain dan pencuci mulut.”

Untuk “Musim Panas Ya”, ibu sibuk dua orang yang memanggil dirinya sebagai “klutz” cuba untuk kembali ke gelanggang tenis dan memperbaiki permainannya.

Savannah Guthrie memulakan ‘Summer of Yes’ dengan pelajaran tenis

Mei.30.201704:18

Selain berusaha untuk menguasai backhand seperti Roger Federer pada musim panas ini, Guthrie menceritakan bahawa dia cuba untuk meluangkan masa untuk kecergasan yang berbeza sekurang-kurangnya beberapa kali seminggu.

“Saya melakukan kelas di New York yang dipanggil Bari. Ia adalah hibrid dari aerobik jenis Jane Fonda lama sekolah – kerana, pada tahun 90-an, saya adalah seorang pengajar aerobik – kardio yang melantun pada trampolin dan latihan kekuatan, dan saya melakukannya kira-kira tiga kali seminggu, “katanya.

Panggilan awal bangun untuk waktu tidur awal. Guthrie sering bergurau bahawa dia pergi tidur pada masa yang sama dengan anak-anaknya.

“Membaca membantu saya tertidur,” katanya. “Ia perlu membosankan, tetapi juga cukup menarik untuk anda masuk ke dalamnya. Saya membaca banyak The New Yorker,” katanya berkongsi.

Vale, Charley, Savannah
Savannah tidak dapat membiarkan anak-anaknya terlepas pada konsert HARI INI awal musim bunga ini!HARI INI

Di manakah dia mendapati zennya? Salun kuku tempatan.

“Saya mendapat kuku saya di tempat tanpa embel-embel di sudut, dan ketika mereka mengeringkan, saya mendapat urut belakang selama 20 minit,” kata Guthrie. “Ia mudah, dan ia tidak mengambil masa yang lama, jadi saya tidak rasa bersalah kerana hilang selama setengah jam dari anak-anak.”

Dengan etika kerja yang rutin dan mengagumkan, tidak ada yang melambatkan Guthrie, yang baru-baru ini mencerminkan kejayaannya ketika dia menerima Anugerah Matrix.

“Saya adalah pelawak kombo, kebimbangan dan ketenangan, keyakinan dan keraguan, ketakutan dan keberanian, kelemahan dan kekalahan, kekuatan rapuh dan kekuatan granit padat,” katanya. “Saya semua perkara ini sekaligus. Apa yang saya percayai, sebagai seorang wanita dalam perniagaan ini, adalah baik untuk menjadi sukar, tetapi lebih baik menjadi anda. “

Kita tidak boleh bersetuju lagi!

Untuk maklumat lanjut, lihat isu Isu Julai Marie Claire.