Apa ubat yang baik untuk suara serak? Hoda memerlukan bantuan!

Selepas mengambil hari sakit yang jarang berlaku pada hari Selasa, Hoda Kotb kembali ke kerusinya di sebelah Kathie Lee Gifford!

Semua nampaknya mengagumkan untuk THE TODAY achor – kecuali, dengan baik, dia masih mendapat sedikit suara “raspy”.

“Anda tahu apa yang saya panggil itu? Sexy,” Kathie Lee bercakap pada hari Rabu. Nah, itulah satu cara untuk menjadikan lemon menjadi limun!

Hoda Kotb mendedahkan preskripsi yang mengejutkan untuk kerongkongnya

Apr.19.201801:13

Hoda berkata, sesungguhnya dia berasa lebih baik – walaupun ubat tertentu doktor untuk kerongkongnya masih tidak duduk dengan baik dengannya.

“Seorang doktor memberitahu saya untuk pergi ke kedai runcit dan mengumpul semua kulit bawang – anda tahu, di bawah bilah bawang,” Hoda mendedahkan. “Kumpulkan mereka, masukkannya ke dalam periuk, rebus mereka dengan garam, longkang bahagian bawang dan berkumur dengan barang-barang itu.”

Manakala Kathie Lee berkata formula itu masuk akal, Hoda menimbulkan rasa marah tentang kemungkinan berlakunya kotoran. Oleh itu, kami memberi banyak idea melalui Twitter, dan para penonton memeluk dengan beberapa remedi alternatif.

Ramai orang mencadangkan variasi teh, termasuk peppermint, halia dan lemon (dan dipasangkan dengan madu). Yang lain berkata makan madu dengan sendirinya. Cadangan tambahan termasuk cuka cider epal garam atau garam laut Himalaya, atau mencambuk ramuan yang dibuat dengan wiski, jus lemon dan madu.

Bagaimana untuk teruskan alahan musim bunga – dan mencegahnya sebelum gejala bermula

07.07.201803:21

Walaupun petua-petua ini berbunyi seperti yang mereka patut dicuba, kami juga mengetuk seorang profesional kesihatan untuk mendapatkan pandangan pakar.

Dr. Kimberly Vinson, pembantu profesor di Vanderbilt Voice Centre, memberitahu HARI SEMUA bahawa cadangan khasnya untuk kerongkong raspy selepas jangkitan pernafasan atas termasuk “rehat, penghidratan yang baik, anti-radang seperti ibuprofen atau naproxen, dan lozenges yang tidak dilucutkan.” Dia juga menasihatkan mengehadkan pengambilan kafein dan alkohol, dan mencuba humidifier.

Di sana anda mempunyai, orang-orang. Tidak ada banyak air, rehat dan ubat-ubatan yang tidak dapat diperbaiki!