Angelina Jolie mempunyai hubungan palsy Bell dan hubungan ‘sukar’ dengan Brad Pitt

Kehidupan bintang filem yang berjaya dan utusan khusus U.N yang berpengaruh mungkin terdengar glamor, tetapi belum mengalami kesulitan untuk Angelina Jolie dalam beberapa tahun terakhir.

Selain perpecahan profilnya dari suami Brad Pitt dan menjalani pembedahan pencegahan pelbagai, semuanya telah lama dipublikasikan, pelakon itu kini membuka cabaran serius lain yang dihadapi dia secara diam-diam.

Angelina Jolie bercakap mengenai perceraiannya dan menakutkan perubatan

Jul.27.201703:46

Dalam wawancara penutup baru dengan Vanity Fair, Jolie menjelaskan bahawa dia didiagnosis dengan hipertensi tahun lalu dan dia membangunkan palsy Bell, yang menyebabkan satu sisi mukanya meleleh.

“Kadang-kadang wanita dalam keluarga meletakkan diri mereka bertahan,” kata ibu dari enam, “sehingga ia menampakkan diri dalam kesihatan mereka sendiri.”

Vanity Fair

Tetapi sekarang dia mendapati cara untuk mengutamakan anak-anaknya dan dirinya sendiri.

“Saya benar-benar merasakan lebih banyak wanita kerana saya rasa saya pandai memilih pilihan saya, dan saya meletakkan keluarga saya terlebih dahulu, dan saya bertanggungjawab terhadap kehidupan saya dan kesihatan saya,” katanya. Itulah yang membuat seorang wanita selesai. “

Angelina Jolie's September 2017 Vanity Fair cover story
Mert Alas & Marcus Piggott secara eksklusif untuk Vanity Fair

Jolie berpaling kepada akupunktur untuk keadaannya dan sejak itu telah pulih sepenuhnya.

Tetapi kesihatan bukanlah satu-satunya topik yang dia buka ke majalah itu. Dia juga bercakap mengenai masa sebelum perpecahannya dengan Pitt dan kehidupan seperti sekarang.

AFI FEST 2015 Presented By Audi Opening Night Gala Premiere Of Universal Pictures'
Jason Merritt / Getty Images

“Perkara menjadi buruk,” katanya mengenai hubungannya dengan pelakon. “Saya tidak mahu menggunakan perkataan itu … Perkara menjadi ‘sukar’.”

Itu musim panas lepas.

Angelina Jolie: Saya harap ibu saya berada di sini untuk membantu saya membesarkan anak-anak saya

Mei.30.201700:32

Sekarang, perkara-perkara tidak begitu sukar baginya atau untuk anak-anak yang dia panggil “enam orang yang sangat berpikiran, bijaksana, duniawi.”

“Saya hanya mahu membuat sarapan yang betul dan menyimpan rumah itu,” katanya. “Itulah keghairahan saya. Atas permintaan anak-anak saya, saya mengambil kelas memasak. Semasa saya tidur pada waktu malam, saya fikir, ‘Adakah saya melakukan kerja yang baik sebagai seorang ibu atau hari biasa?’ Saya telah mencuba selama sembilan bulan untuk menjadi benar-benar baik sebagai seorang ibu rumah tangga dan mengambil kotoran anjing dan membersihkan hidangan dan membaca cerita waktu tidur. Dan saya semakin bertambah baik. “