Adakah anda disembunyikan? Bagaimana untuk melihat bahaya hubungan ini

Pernahkah anda bertarikh seseorang selama beberapa bulan, tetapi tertanya-tanya mengapa anda tidak bertemu dengan mana-mana sahabatnya? Ambillah nafas panjang, pembaca yang tersayang … Kami ada sesuatu untuk memberitahu anda.

Anda mungkin menjadi mangsa trend dating terkini untuk mendapatkan nama yang menarik: menabur, istilah apabila seseorang yang anda sedang bertarikh enggan memperkenalkan anda kepada sesiapa yang dia dekat dengannya, semacam seperti mencukur anda dalam laci.

Walaupun istilah itu mungkin baru, amalan itu tidak semestinya. Pakar hubungan Rachel DeAlto memberitahu HARI INI bahawa ia biasa apabila sekurang-kurangnya seorang dalam hubungan tidak berminat dengan sesuatu yang serius.

Craig Ferguson kepada Kathie Lee: ‘Anda telah mengasah saya selama bertahun-tahun!’

Mac.27.201701:51

“Ia tipikal untuk orang dalam hubungan santai untuk jenis saling menjauhkan kerana mengapa menggabungkan sesuatu yang tidak akan kekal atau separa kekal?” DeAlto bertanya.

“Ia sebenarnya berlaku kepada salah seorang pelanggan saya sekarang,” katanya. “Dia telah berkencan dengan seseorang selama lima bulan dan tidak bertemu dengan siapa pun – tidak ada keluarga, tidak ada kawan.”

Bagaimana anda tahu jika anda ditakdirkan? Tidak bertemu dengan rakan dan keluarga adalah satu tanda, bersama-sama dengan keengganan untuk mengambil foto atau menyambung ke media sosial. Jika anda mencari sesuatu yang serius, pertimbangkan tanda-tanda amaran tersebut.

“Salah satu perkara yang menunjukkan perkembangan dalam hubungan ialah bertemu dengan orang yang penting kepada anda atau pasangan anda,” kata DeAlto. “Jadi jika itu tidak berlaku, mungkin ada sebab untuk itu.”

Loading...