5 senaman yang mudah untuk membantu anda mendapatkan lengan tona menjelang musim panas

Musim teratas tangki hanya sekitar sudut! Dan jika anda ingin mempamerkan lengan anggun, tegang di pantai musim panas ini, anda telah datang ke tempat yang betul. Kami berkongsi latihan kegemaran kami untuk bahu seksi dan bisep cantik!

Disematkan pada Pinterest.

Mulailah dengan pemanasan 10 minit. Pergi melalui urutan penuh di bawah satu hingga tiga kali melalui. Mulailah dengan sepasang dumbbells 5- atau 10 paun dan jalankan ke sana dari sana semasa anda membina kekuatan. Mari pergi!

Pindah 1: Meningkatkan pengganti depan

Sebab hits the beach to show us her favorite arm workout
Kerana hits pantai untuk menunjukkan kepada kita senaman lengan kegemarannya!Nada Ia Up

Latihan ini mematahkan bahu ramping dan membina otot postural.

Mula berdiri dengan kaki bersama-sama, dumbbells di tangan. Bawa kedua-dua tangan sehingga mereka menjangkau di hadapan anda, menyelaraskan pergelangan tangan dan bahu anda.

BERKAITAN: Bersedia untuk musim panas dengan 3 latihan untuk lengan yang dicemburui

Pastikan senjata kuat apabila anda perlahan-lahan menaikkan lengan kanan anda di sebelah telinga anda. Turunkan dan ulangi latihan ini dengan lengan kiri, sisi bergantian. Lengkapkan sejumlah 10 wakil, lima di setiap sisi.

Pindah 2: Barisan tegak dan tekan

Sebab and Katrina work out those arms together
Nada Ia Up

Latihan ini mensasarkan trisep, bahu dan punggung belakang anda.

Berdiri dengan kaki dan berat di hadapan paha anda. Tarik bebanan ke atas, membawa siku keluar ke sisi sambil anda menaikkan berat sehingga tahap bahu.

Dari sini, putar tangan dan bawa tangan ke dalam akhbar atas. Lengkapkan 10 wakil.

Pindah 3: Tricep push-up

Sebab demonstrates how to do a simple push-up
Nada Ia Up

Latihan ini mengetatkan triceps dan mensasarkan abs.

Mulailah dengan kedudukan papan tinggi yang tinggi dengan lutut di atas tanah. Perlahan perlahan ke arah tikar anda, lenturkan siku anda ke sudut 90 darjah ketika anda turun. Datang semula dan ulangi sebanyak 10 kali.

BERKAITAN: Formula 60 saat: Minum minuman musim panas dan latihan lengan

Gerakkan 4: Squat dan curl

Katrina demonstrates a simple squat move
Nada Ia Up

Latihan ini nada bisep, paha dan rampasan itu!

Mulailah dengan kaki lebar lebar dan berat di tangan. Dengan kawalan, bawa tangan ke bahu anda untuk melengkapkan bicep curl. Perlahan-lahan turun sebelum membawa harta rampasan anda ke jurang. Pastikan lutut tinggal di belakang kaki. Meningkatkan dan ulang urutan untuk 10 wakil.

Gerakkan 5: Bendakan baris dan tekan

Katrina demonstrates exercises that will surely strengthen those arms in time for summer
Nada Ia Up

Latihan ini berfungsi dengan trisep anda sambil menekankan bahagian belakang, pinggang dan paha dalaman!

Mulailah dengan lunas berpecah, dengan ke hadapan dengan tangan depan yang terletak di atas kaki depan untuk sokongan. Turun di kaki depan apabila anda melakukan satu baris dumbbell.

BERKAITAN: 4 latihan bergerak ke nada pinggang, lengan, abs, rampasan

Shift menatap saat anda memutar lengan ke atas untuk melakukan press bahu. Kembali untuk bermula dan ulangi untuk melengkapkan 10 wakil. Belah kiri.

Karena Dawn dan Katrina Scott adalah pengasas Tone It Up – jenama kecergasan dan gaya hidup. Mereka adalah jurulatih peribadi yang diperakui, jurulatih pemakanan, dan sahabat. Karena dan Katrina telah mengambil dunia dengan ribut dengan kesenangan, pendekatan yang unik dan energik untuk kebugaran dan telah membina masyarakat yang bersemangat di sekeliling persahabatan, akauntabilitas, motivasi, dan inspirasi.

Kajian: Satu minit latihan sengit yang bermanfaat sebagai 45 orang yang sederhana

Apr.28.201601:14