Lihat kejutan manis Matt Lauer untuk pencinta HARI INI yang dicintai melawan kanser

Selama hampir tiga dekad, pembantu pengeluaran Eric Hill telah bekerja keras di belakang tabir untuk membantu sauh TODAY mendapatkan udara. Dia menjadi kehadiran pada setiap orang yang berharap setiap hari.

Itulah sebabnya Matt Lauer membuat keputusan untuk memulakan siri “Pay It Forward” TODAY pada hari Isnin dengan membantu Hill, yang berada di rumah untuk melawan kanser, meneruskan tradisi panjangnya muncul bersama kumpulan itu di Parade Hari Kesyukuran Macy.

Matt Lauer membayarnya kepada ahli keluarga TODAY

13 Dis.201505:04

Selama 24 tahun yang lalu, Hill telah mengambil gambar kad Krismas tahunannya dengan sauh TODAY, membicarakan subjeknya dalam memakai pelbagai prop, seperti topi bodoh, hidung merah, tanduk rusa atau jumpsuits Ghostbuster.

Foto kad pertamanya ditangkap pada tahun 1990 dengan Katie Couric dan Willard Scott.

HARI INI

“Kami selalu lebih gembira menjadi elf Eric,” jelas Matt.

Bekas JAMU hari ini, Meredith Vieira berkongsi kenangannya di Hill pada parade masa lampau: “Ia sangat istimewa, kerana anda melihat kepadanya benar makna cuti.”

Tetapi tahun ini, Hill menghabiskan Thanksgiving di kampung halamannya di Pittsburgh, di mana dia sedang dirawat untuk kanser kolon tahap IV. Jadi Matt membantu mengatur untuk sauh TODAY untuk membawa sedikit perarakan kepadanya.

Dengan bantuan kadbod khas, dan beberapa kostum yang berkaitan dengan doktor, Matt dan sauh-sauh HARI INI yang lain memaparkan Hill untuk kad Krismas tahunannya..

“Eric, kami ingin anda pulih dengan cepat, kami merindui anda, kami sayangkan anda,” kata Matt sambil bergambar untuk gambar dari Herald Square. “Memiliki percutian yang benar-benar gembira. Doktor memerintahkan!”

HARI INI

Tetapi menghantarnya gambar itu melalui surat atau secara elektronik tidak akan cukup, jadi Matt membuat penghantaran khas.

Apabila Hill fikir dia sedang ditemuramah di rumahnya oleh kru TODAY untuk sambutan bercuti kakitangan, dia mendapat sedikit kejutan apabila Matt berjalan di belakangnya.

“Oh Tuhan saya. Ini adalah gotcha, “kata Hill yang terkejut.

HARI INI

Matt berkata beliau tidak dapat menamatkan tradisi yang telah dijalankan selama hampir seperempat abad.

“Kami telah mengambil beberapa gambar yang menarik untuk kad percutian anda dan saya tahu anda kecewa kerana anda tidak boleh berada di sana untuk merayakan ulang tahun ke-25 dan kami juga kecewa,” katanya. “Kami tidak mahu anda berfikir bahawa kami akan membiarkan tonggak itu berlalu tanpa berhenti melakukan sesuatu yang istimewa.

“Jadi selepas perarakan, kami berkumpul dan kami mengambil beberapa kebebasan dan anda berada di dalam semangat dan kami ingin menunjukkan kepada anda bahawa kami tidak melupakan ke-25.”

Bukit emosi buat sementara waktu adalah kehilangan kata-kata.

“Kalian adalah yang terbaik, saya rindukan kamu,” katanya.

Perasaan itu saling sama.

“Ia tidak sama tanpa anda, Eric,” kata Savannah hari Isnin dari set. “Kami sangat merindui awak.”

Cerita ini adalah sebahagian daripada Musim Kebaikan NBCUniversal. Bersama-sama kita boleh berkembang baik musim cuti ini. #ShareKindness