Jawatan suami tentang isteri yang menjadi jururawat menjadi virus: ‘Isteri saya adalah wira saya’

Foto jururawat yang rajin selepas makan malam selepas peralihan panjang akan menjadi virus selepas suaminya menggunakan masa ini untuk memberi penghormatan kepada jururawat di mana-mana.

Halaman Facebook Love What Matters berkongsi jawatan yang menyedihkan yang ditulis oleh Philip Urtz tentang isterinya, Jessica, dan rutinitas hariannya.

“Ini isteri saya Jessica yang makan malam selepas 14 jam sehari,” tulis Urtz. “Dia pulang dari kerja, mempunyai masa yang cukup untuk makan dan bersedia untuk tidur dan ia kembali bekerja pada hari berikutnya untuk satu lagi peralihan.”

“Di tempat kerja dia menjaga orang-orang yang mengalami hari-hari yang paling teruk dalam kehidupan mereka,” katanya. “Strok, Kereta (kemalangan), kemalangan motosikal, jatuh, pecah, kerosakan otak dan banyak lagi.

BERKAITAN: ‘Ini hadiah’: Jururawat menjadi pesakit wanita yang dianggap sebagai bayi

“Dia menjaga ibu, bapa, saudara perempuan, saudara, rakan dan keluarga. Tidak kira siapa anda atau apa yang berlaku, dia akan menjaga anda.”

“Saya suka dengan sepenuh hatiku,” katanya. “Isteri saya adalah wira saya. Isteri saya adalah Jururawat Strok.”

BERKAITAN: Anak lelaki berusia 5 tahun yang memerangi leukemia mencadangkan kepada jururawat kegemarannya

Jika kata-kata Urtz terdengar agak biasa, itu kerana dia diilhamkan oleh penghormatan yang berbeza kepada jururawat dari tahun lepas, ditulis oleh Bobby Wesson untuk isterinya, Rayena, menurut jawatan.

Jawatan ini mempunyai lebih daripada 73,000 suka dan 8,000 saham. Banyak komen yang menimbulkan pujian untuk Jessica.

BERKAITAN: Penghormatan Facebook suami menjadi virus: ‘Isteri saya adalah seorang jururawat. Isteri saya seorang wira. ‘

“Kejururawatan adalah pekerjaan paling dihargai di luar sana,” satu pengguna Facebook menulis. “Biarlah isteri anda tahu bahawa dia dihargai oleh saya. Kerja kerasnya tidak disedari.”

‘Isteri saya seorang pahlawan’: Nota indah lelaki menjadi virus

Nov.17.201500:34