Willow anak perempuan Pink meraikan hari jadi dengan ais krim, kek dan tudung ungu!

Anak perempuan bintang Pink, Willow Sage, belajar dari yang terbaik ketika merangkul ekspresi diri, jadi tidak hairanlah bahawa anak muda itu keluar dengan warna rambut baru yang sejuk – tepat pada masanya untuk ulang tahun ke-7nya!

https://www.instagram.com/p/BjhyTXnD4f4

Untuk menghormati hari besarnya, ayah Carey Hart mengambil ke Instagram pada hari Sabtu dengan foto Willow di tengah-tengah apa yang kelihatan seperti hari jadi hari jadi yang menyeronokkan, lengkap dengan banyak ais krim, kek, mocktail dan merawat lain.

Bintang moto motocross itu menulis mesej tulus kepada anak perempuannya dalam kapsyen.

“Selamat ulang tahun ke-7 untuk anak perempuan pantat jahat saya Willow !!!!!” dia menulis. “Saya suka gadis kecil ini lebih daripada kehidupan itu sendiri, dia menjadi gadis yang kuat, pintar, sensitif, saya sangat berbangga dengan segala-galanya dan saya menikmati setiap saat bersama-sama. masa yang sukar! Gadis besar yang gembira ke-7, ibu anda, adik lelaki, dan papa mencintai anda sekitar bulan 10 juta kali dan kembali. “

Awww!

https://www.instagram.com/p/Bjd1WrADQqW

Seperti yang dilakukannya baru, berambut perang (tetapi sentiasa berkilat) Willow memulakan kerjayanya pada hari Jumaat di Hart’s Instagram. Pasti, Dad berkongsi kebanggaannya untuk semangat pengembaraan Willow.

“Adakah anda bertemu anak perempuan saya Addams Rabu? Suka anda munchkin, “tulis Hart, merujuk kepada watak” Keluarga Addams “, diikuti dengan hashtag #MyDaughterIsMorePunkThanYours. Willow memainkan sikap punk dengan merenung kamera yang nakal.

Hart – yang memutuskan dengan isteri Pink untuk membawa Willow dan adiknya, Jameson, 1, bersama-sama untuk lawatan dunia yang membuat ingatan penyanyi itu – turut berkongsi momen yang menyenangkan dalam keseronokan pelancongan, kali ini dengan yang tidak disengajakan, tetapi masih ungu Willow.

“Parti pantai !!!!” ayah yang mengutuk menulis tentang anak-anaknya yang comel bermain dengan anjing yang sangat comel.

https://www.instagram.com/p/BjfIoWrjThh

Pink dan Hart mengajar anak-anak mereka untuk mengalu-alukan spontan, lebih daripada sekadar warna rambut.

“(A) perkara yang sangat penting saya memberitahu anak perempuan saya adalah sangat menyeronokkan untuk menjadi pelik,” kata Pink dalam temu bual sebelum lawatan. “Dan ia sangat membosankan untuk menjadi normal.”

Berdasarkan pandangannya yang berani, senyumannya yang riang dan semangatnya yang penuh semangat, 7 tahun sedang mendengar nasihat ibu. Selamat hari jadi, Willow!

Pink adalah di sampul isu ‘Beautiful’ majalah People

Apr.18.201801:28

Loading...