Will Smith berkongsi video balik kelas balet ‘ketakutan’ Willow

Willow Smith adalah “ketakutan” untuk mengambil pelajaran balet sebagai seorang kanak-kanak – tetapi keganasannya cair selepas hanya satu kelas.

Ayah penghibur berusia 17 tahun, bintang Hollywood, Will Smith, 49, berkongsi video pengunduran pada hari Kamis yang menggembirakan yang mendapati gadis kecilnya yang berani mengepung ketakutan baletnya..

“Saya dapati video ini kelas balet @ @ Willowsmith yang pertama. Dia terkejut !!” pelakon itu memaparkan klip itu. “Dia cuba membatalkan malam tadi, dia sakit secara fizikal dari Fear. Dia fikir ia akan menjadi Rasa sakit dan dia tidak akan pandai melakukannya.”

Video bermula dengan menunjukkan Willow memakai sandal balet sebelum kelas. Apabila ayahnya bertanya mengapa dia mengambil pelajaran di sebuah studio tarian, dia menjawab, tertawa, “Kerana saya terkejut.”

Saya found this video of @willowsmith's first Ballet class. She was terrified!! She tried to cancel the night before. She was getting physically sick from Fear. She thought that it was going to be Painful & that she wouldn't be good at it. #tbt
Willow Smith semua tersenyum selepas kelas balet pertamanya. @willsmith / Instagram

Seterusnya, kita melihatnya membosankan dengan bentang anggun kerana ayahnya yang terkenal itu bersorak. Masih bimbang, Willow mengaku dia “takut kerana tak ada.”

Tetapi selepas kelas, itu satu lagi cerita. “Ia hebat!” tersenyum Willow gushes.

Rupa-rupanya, pengajarnya bersetuju. Dia memberitahu “Lelaki Dalam Hitam” bintang gadis kecilnya mempunyai kelenturan yang hebat.

Akan Smith and family
Will Smith dan Jada Pinkett Smith berpose dengan anak-anak Willow, Jaden dan Trey (jauh kiri), anak lelaki Will dari perkahwinan pertamanya.Getty Images

Selepas itu, kedua-dua anak perempuan ayah pergi ke sebuah kedai buku, di mana Ayah bertanya Willow bagaimana merasakan kebimbangannya. “Rasanya baik,” katanya dengan bangganya.

“Apa-apa sahaja yang anda ingin katakan kepada diri sendiri apabila semakin tua?” dia bertanya.

“Buat saja,” jawab Willow, tersenyum dengan sangat.

Nasihat yang besar!

Jada Pinkett Smith pada ‘Talk Table Red,’ suami Will, dan banyak lagi

Jun.13.201816:55